מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשע״ה 30.10.2014

הסיפור המדובר ברמלה: אישה תרמה את ביתה לבית-חב"ד

בטקס מרגש נחגגה אתמול (רביעי) חנוכת הבית וקביעת מזוזה לשלוחה נוספת לבית חב"ד ברמלה, תרומת תושבת העיר, לצורך מסירת שיעורים ופעילות של חב"ד ● שליח חב"ד בעיר, הרב אברהם מדוויל, מספר ל-COL על האירוע  חגיגת מרגשת ברמלה
הסיפור המדובר ברמלה: אישה תרמה את ביתה לבית-חב
(צילומים: אליהו לוי, COL)

משה בן חיים

בטקס מרגש נחגגה אתמול (רביעי) חנוכת הבית וקביעת מזוזה לשלוחה נוספת לבית חב"ד ברמלה. השתתפו רבנים ואישי ציבור, בני משפחה ותושבים. הבית נתרם לבית חב"ד על-ידי תושבת העיר, לצורך מסירת שיעורים ופעילות של חב"ד.

בשיחה ל-COL, מספר שליח חב"ד ברמלה, הרב אברהם מדוויל: "בטקס מרגש נקבעה מזוזה בבית שנתרם על-ידי הגברת הנכבדה. הבית ישמש כמקום של הרבצת תורה וחסידות, וישמש נדבך חשוב נוסף בפעילות של בית חב"ד ברמלה, שהולכת וגדלה ב"ה".

מה הביא את התורמת לתרום דווקא לבית חב"ד?

"גופים שונים שמעו על כוונתה לתרום את הבית, ופנו אליה בהצעות שונות, אולם היא סירבה. נפגשתי איתה, וכבר בפגישתנו הראשונה הסכימה לתרום את המבנה לשימוש בית חב"ד רמלה, להפצת תורה ויהדות.

"היא מכירה את פעילות חב"ד, ויש לה הערכה על כך. גם היא הביעה אמון בנו ושנשתמש בבית ל'דברים טובים'. אציין אנקדוטה מעניינת: עורך-הדין עימה חתמנו את חוזה השכירות ארוך הטווח (ללא תשלום) מכירה זה זמן את פעילות חב"ד בעיר רמלה, וסירבה לקחת כסף על עריכת החוזה..."

ספר לנו
על פעילות בית חב"ד ברמלה.

"יש לנו ברוך השם ארבעה שלוחים בפעילות בית חב"ד רמלה, ועוד שליח נוסף 'בדרך' להצטרף. בני שיחי' פועל כשליח 'בקריית האמנים – מצליח', יש שם גן ילדים, בית כנסת ופעילות יפה.

"חודש החגים עבר בפעילות גדולה. פעילות תקיעת שופר לפני החג ב-8 בתי ספר ממלכתיים, הרצאות על החגים ו-ד' מינים, ועוד. בשמחת בית השואבה, השתתפו כ-800 איש. בסוכה של הבית חב"ד בחג השתתפו למעלה ממאה סועדים. רמלה מתפתחת וגדלה, וכך ב"ה הפעילות של בית חב"ד בסימן 'ופרצת'".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.