מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשע״ה 29.10.2014

גורמים בממשל אובמה נגד נתניהו: "סרבן, פחדן, אטום, שחצן"

יורדים נמוך. היום מפרסם העיתונאי ג'פרי גולדברג במגזין אטלנטיק, שלל ציטוטי גנאי שאמרו בכירים בממשל ברק אובמה נגד ראש-הממשלה בנימין נתניהו, בין היתר: סרבן, קצר ראייה, ריאקציונר, אטום, רברבן, שחצן ו"לוקה בתסמונת אספרגר" ● לשכת ראש-הממשלה: "שום לחץ לא ישנה את הזכויות ההיסטוריות של העם היהודי" אובמה נגד נתניהו
גורמים בממשל אובמה נגד נתניהו:
ברק אובמה (צילום: הבית הלבן)
הכוורת של נשיא ארה"ב ברק אובמה נחשפת במערומיה. היום מפרסם העיתונאי ג'פרי גולדברג במגזין אטלנטיק, שלל ציטוטי גנאי שאמרו בכירים בממשל אובמה נגד ראש-הממשלה בנימין נתניהו.

גולדברג סיפר שגורמים בממשל אובמה טענו באוזניו ש"נתניהו מבלף בנושא איראן ואין לו את האומץ לפעול צבאית נגד תכנית הגרעין שלה". אותם גורמים, לדבריו, תיארו את נתניהו כסרבן, קצר ראייה, ריאקציונר, אטום, רברבן, שחצן ו"לוקה בתסמונת אספרגר".
לדברי גולדברג, "ההתבטאויות מעידות על כך שהמשבר בין ישראל לארצות הברית חמור מאי פעם".

עוד כותב העיתונאי, כי יתכן שלאחר הבחירות לקונגרס, בעוד שבוע, יתכן וארצות הברית תסיר את מטריית ההגנה הדיפלומטית באו"ם שהיא מעניקה לישראל מפני הכרזה פלסטינית חד צדדית על מדינה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום כי "ראש הממשלה נתניהו ימשיך לעמוד על האינטרסים הבטחונים של ישראל ועל זכויותיו ההסטוריות של העם היהודי בירושלים ושום לחץ לא ישנה זאת".

השרים מגיבים

להגנת ראש הממשלה נחלץ השר נפתלי בנט: "אם מה שנכתב הוא נכון - הרי שהממשל הנוכחי מתכוון לזרוק את ישראל מתחת לגלגלי האוטובוס. אנחנו המוצב הקדמי של העולם החופשי נגד הטרור, במקום לתקוף אותנו ראוי לחזק אותנו", אמר בנט.

השר אורי אריאל אמר: "האמריקאים הוכיחו בשנים האחרונות בורות וחוסר הבנה מוחלט בכל הנוגע למזרח התיכון, כפי שראינו בשורה של טעויות בהתנהלותם בסוריה, מצרים לוב ועוד. הם לא ישיגו שום דבר על ידי הטחת עלבונות ומילות גנאי בראש ממשלת ישראל. אני מקווה שמי שמסתתר מאחורי 'פקידי ממשל' יתחבר חזרה למציאות בהקדם"

סערה בארה"ב

המאמר של גולדברג מעורר ביקורת גם בתוך ארצות הברית. יושב ראש הוועדה הרפובליקנית הלאומית, ריינס פרייבוס, פרסם הודעה בה נכתב כי "דעאש משתולל במזרח התיכון, טובח חפים מפשע, וממשל אובמה מעליב את בני בריתנו במקום להלחם עם אוייבנו, זה מסוכן. לעם האמריקני אסור לקבל זאת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.