מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ה 28.10.2014

קורע לב: ספר תורה של אב שכול מחמישה ילדים – נגנב

השדרן החב"די עמי מיימון בתכניתו, העלה לשידור אב שכול לחמישה ילדים, שספר התורה שכתב לעילוי נשמתם, נגנב ביום חמישי שעבר מבית כנסת ביישוב 'ברקת' ● כששמעה האם את הבשורה הקשה על גניבת ספר התורה, העתירה בתפילה על קברי ילדיה ש'ירעישו בשמים' להשבת הס"ת ● מימון יצא בקריאה נרגשת לסייע בהשבת הספר, ואם יהיה צורך, יפתח בהתרמה לספר תורה חדש  לסיפור המלא
קורע לב: ספר תורה של אב שכול מחמישה ילדים – נגנב
(אילוסטרציה: ארכיון col)

בתכנית של השדרן עמי מיימון היום (שלישי) עלה לשידור יהודי בשם ישורון מהיישוב ברקת, וסיפר בצורה נוגעת ללב כיצד נגנב ספר התורה שנכתב במשך ארבע שנים תמימות.

הוא סיפר כי במשך כשלושים שנה, שכלו הוא ורעייתו ארבעה בנים ובת. (כיום נותרה להם בת אחת ושלושה נכדים שיחיו) עשר שנים לאחר האסון האחרון, החלו הוא ורעייתו בכתיבת ספר תורה לעילוי נשמתם. הוא המשיך וסיפר כי בהכנסת ספר התורה שמחו בני היישוב מאוד מאוד.

עיניו חשכו

ביום חמישי האחרון, הגיע בבוקר כהרגלו מידי יום לבית הכנסת. מרחוק כבר ראה התגודדות של המתפללים מחוץ לבית הכנסת. כשהגיע הסתכלו עליו, כאילו משהו קרה, ואמרו לו להכנס. ליד ארון הקודש ראה את הזוועה: מטפחות של ספרי תורה מתגוללים על הרצפה, ליד ארון הקודש הפתוח. עיניו חשכו. ספר התורה היקר כל כך לליבו, לע"נ חמשת ילדיו איננו!

הוא המשיך וסיפר כי ערכו סריקה בסביבה, והתגלו בדרך מנוסת הגנבים רימונים של ספר התורה קופות צדקה וכדומה. והוא מבקש לסייע לו להמשיך לסרוק את השטח. עוד סופר בתכנית כי האם מיהרה אחר הגניבה לבית העלמין שם טמונים ילדיה, ובכתה בדמעות שליש כי 'ירעישו עולמות', כדי שספר התורה יחזור.

קריאה נרגשת לסייע

מיימון יצא בקריאה נרגשת לכל מי שיכול לסייע בהשבת ספר התורה לסייע. ולגנבים יצא בקריאה להחזיר תיכף ומיד את ספר התורה!

הוא הוסיף כי באם ח"ו ספר התורה לא יימצא, ירתם בתכנית לגיוס מאזינים לתרומה של ספר תורה חדש. יש לציין כי רדיו 'קול ברמה' נחשב כאחד מתחנות הרדיו בעלי שיעור האזנה הגבוהים ביותר, עפ"י סקרים שנערכים מעת לעת, ובמיוחד בתכנית "חידודון" שמשלבת דברי תורה וחידונים בהלכה, עם שירה חסידית, גמילות חסדים, והרבה שמחה יהודית.

מי ששמע, ראה משהו, או רוצה לסייע בהשבת ספר התורה הגנוב, מוזמן להתקשר:

מספר הטלפון של ישורון מהיישוב 'ברקת': 052-8352027.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.