מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ה 28.10.2014

נשיא הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה ביקר בחב"ד אשקלון

נשיא הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA) מר ג'רי סילברמן ביקר במוסדות חב"ד אשקלון בראשות השליח הראשי הרב מנחם מ. ליברמן ● מר ג'רי סילברמן התרשם ממערכת החינוך של חב"ד באשקלון המונה למעלה מ-1600 תלמידים וכוללת גני ילדים בהם לומדים 18% מילדי העיר בגיל הרלוונטי, בתי ספר לבנים ולבנות, וישיבה תיכונית ייחודית ביותר. האורח התרשם מהניהול המביא לצמיחה עקבית תוך שקיפות ועמידה על כל הדרישות החוקיות  לסיפור המלא
נשיא הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה ביקר בחב
נשיא הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA) מר ג'רי סילברמן ביקר במוסדות חב"ד אשקלון בראשות השליח הראשי הרב מנחם מ. ליברמן.

מר ג'רי סילברמן התרשם ממערכת החינוך של חב"ד באשקלון המונה למעלה מ1600 תלמידים וכוללת גני ילדים בהם לומדים 18% מילדי העיר בגיל הרלוונטי, בתי ספר לבנים ולבנות, וישיבה תיכונית ייחודית ביותר. האורח התרשם מהניהול המביא לצמיחה עקבית תוך שקיפות ועמידה על כל הדרישות החוקיות.

ביקורו של מר ג'רי סילברמן התאפשר בסיועו של השליח הרב דוד אליעזרי והוא בהמשך למפגש שהתקיים בין הJFNA לרב יהודא קרינסקי יו"ר המל"ח. כשהמטרה בביקור היא לייצר אווירה ולחדש את הקשר המיוחד שהיה בין הרבי והרבי הריי"צ לפדרציות היהודיות במשך שנים ארוכות.

ביקור זה מהווה בסיס לחידוש הקשר המיוחד ובעוד חודש ישתתף מר ג'רי סילברמן בכינוס השלוחים העולמי. האורח ביקר בגני החינוך המיוחד, בבית הספר אור מנחם, ראה את מעבדות החשמל, המחשבים והרובוטיקה החדשות והמשוכללות של ישיבת חב"ד.

המשך הסיור היה בבית ספר אור חיה שם הציגו התלמידות את פרויקט המנהיגות שזכה להכרת משרד החינוך כפרויקט ניסויי.

האורח התעניין מאד בחוויות הילדים מתקופת צוק איתן, ביקר במרכז שלבים לחינוך מיוחד שנותן מענה גם לנפגעי חרדה מתקופת צוק איתן, והתרשם גם מבית התבשיל אשל אשקלון המופעל בשיתוף כולל חב"ד ומחלק בכל יום מאות מנות מבושלות לנזקקים.

בישיבת הסיכום עם הנהלת חב"ד אשקלון לא הסתיר האורח את התפעלותו מהעשיה הרבה בעיר ואמר כי עקרונות הפדרציה הם: חינוך, חסד וכלל ישראל. עקרונות אותם חב"ד מיישמת הלכה למעשה בפעילותה באשקלון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.