מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשע״ה 02.11.2014

מבצעים לכינוס: טיסות החל מ-$820 ורכב ב-$244 לשבוע (פ)

חברת "גלאדוס נסיעות" העוסקת בתחום הנסיעות לחו"ל, תיירות יוצאת ונופשים למגזר החרדי.מציעים מבצעים חסרי תקדים לכינוס השלוחים הקרב ובא. הן בתחום הטיסות והן בתחום השכרות רכב, במחירים מדהימים. ויש בונוס: ביטוח נסיעות במתנה לשלוחים  לפרטים מלאים
מבצעים לכינוס: טיסות החל מ-$820 ורכב ב-$244 לשבוע (פ)
(צילום אילוסטרציה: הרצל קוסאשוילי, COL)

מזה שנים שחברת גלאדוס נסיעות משתדלים לתת ללקוחותיהם, ובייחוד עבור למגזר החב"די, מחירים זולים בשוק הנסיעות ותיירות, ובדגש מיוחד לכינוס השלוחים וחודש החגים.

כל שליח בעירו ובמגוריו שעובד קשה במשך השנה ומחפש מחיר טוב בו יוכל להיפגש עם חבריו מרחבי תבל ב-770. זוהי משאלת לב גם עבור אלו שנבצר מהם לנסוע.

הנסיעה לעיתים כרוכה בלבטים עקב חזרה מוקדמת למקום השליחות, התאמת התאריכים עבור לו"ז השליח בחו"ל, ועוד.

ר' אלי סבאג מנהל החברה מדגיש ואומר: "זמנו של שליח מלא וגדוש, כך שכאשר הוא צריך לרגע לעצור מעיסוקיו ולטפל בנסיעה השנתית, הוא מצפה לטיפול הוגן ומענה מהיר ואיכותי. 

אנו משתדלים ככל שניתן לתת את התוצאה הטובה ביותר ובמחיר הטוב ביותר. לא מעט שלוחים טסים על הדרך למדינות נוספות בארה"ב לשם גיוס כספים, ביקור ידידים תורמים ועוד, כאשר הזמן העומד לרשותם קצר מאד והעבודה רבה. אנו משתדלים להרכיב מסלול נסיעה משתלם, בזמנים נוחים ובמחיר הטוב ביותר שניתן להשיג.

על פי ניסיוני, רוב השלוחים מעדיפים לטוס בטיסה ישירה של אל-על, מאשר בטיסה עם חנייה. הן מפאת קוצר הזמן שבביקור ב-770 והן בשביל חזרה ארצה מוקדם ככל שניתן.

אך עדיין, לא מעט שלוחים אכן מעדיפים טיסה עם חנייה קצרה, טיסה שנמצאת בקטגוריית הטיסות זולות יותר, לפעמים מדובר בחיסכון של $250 ו$300 הוזלה ממחיר טיסה ישירה.

בגלאדוס נסיעות החליטו לצאת כרגע במבצע של טיסות עם המתנות קצרות דרך אירופה מ$820 וטיסות ישירות בחברת אל-על מ-$980. המבצע הינו לזמן מוגבל וכל הקודם זוכה.

להזמנות חייגו: 08-6900585
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.