מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ה 28.10.2014

אוקראינה: ואדים רבינוביץ נבחר לראשונה לחבר פרלמנט

מפלגתו של נשיא אוקראינה ומפלגתו של ראש הממשלה יחד עם המפלגות המזוהות עמהן, יכניסו יחדיו כ־ 300 מושבים לפרלמנט שזהו רוב מוחץ של 60 אחוזים שיאפשר בידם לשנות את החוקה כפי רצונם ● הפילנתרופ היהודי מר ואדים רבינוביץ נבחר לראשונה כחבר פרלמנט, וזה מלבד קרוב לשלושים יהודים שככל הנראה נכנסו כחברי פרלמנט בכל המפלגות  לסיפור המלא
אוקראינה: ואדים רבינוביץ נבחר לראשונה לחבר פרלמנט
ואדים רבינוביץ (משמאל). צילום: י. בלינקו
מפלגתו של נשיא אוקראינה ומפלגתו של ראש הממשלה יחד עם המפלגות המזוהות עמהן, יכניסו יחדיו כ־ 300 מושבים לפרלמנט שזהו רוב מוחץ של 60 אחוזים שיאפשר בידם לשנות את החוקה כפי רצונם, ויצור את האפשרות שלא ליצור הסכמים קואליציוניים עם מפלגות שאינם חפצים בהן, שיאלצו אותם לוותר על עקרונות שהבטיחו לבוחרים.

הרב יעקב דב בלייך אומר כי "הבשורה הטובה היא כי מפלגות הימין הקיצוני לא עברו את אחוז החסימה ולא יהיו בפרלמנט, וזו תוצאה די מפתיעה, מבורכת ומעניינת. תוצאות הבחירות מקרבות עוד יותר את אוקראינה למערב, וזהו ללא ספק דבר טוב ומבורך לאוקראינה. המגמה של התקרבות אוקראינה לאיחוד האירופי הוא דבר טוב ומבורך גם ליהודי המדינה, היא תפתח בפניהם אפשרויות רבות ותאחד אותם עם הקהילות היהודיות ברחבי אירופה".

תוצאה מעניינת נוספת מהזווית היהודית היא כי הפילנתרופ היהודי מר וודים רבינוביץ נבחר לראשונה כחבר פרלמנט, וזה מלבד קרוב לשלושים יהודים שככל הנראה נכנסו כחברי פרלמנט בכל המפלגות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.