מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ה 28.10.2014

חב"ד נתניה: 20 טון מזון ל- 1,000 משפחות

במוסדות חב"ד בנתניה מסכמים בהצלחה את ההתרחבות של הפרוייקט הענק של חלוקת סלי מזון ותמיכות למשפחות נזקקות בנתניה. המבצע נמשך במהלך חודש תשרי וחגיו והסתיים רק בימים אלו. במהלכו חולקו מעל 20 טון מזון, ותלושי קניה בשווי כולל של מאות אלפי ₪ לסיפור המלא
חב

במוסדות חב"ד בנתניה מסכמים בהצלחה את ההתרחבות של הפרוייקט הענק של חלוקת סלי מזון ותמיכות למשפחות נזקקות בנתניה. המבצע נמשך במהלך חודש תשרי וחגיו והסתיים רק בימים אלו. במהלכו חולקו מעל 20 טון מזון, ותלושי קניה בשווי כולל של מאות אלפי ₪.

ההכנות לחלוקות נמשכו ימים ארוכים בשל הביקוש הרב לקבלת סיוע. ואכן אלף משפחות קיבלו סלים ואריזות מזון לחגים בעלות של מאות ₪ לסל. כמות כמעט כפולה מהחלוקה בשנה שעברה. את מבצע 'חלוקת הסלים' ארגנה הגב' רעיה סוליש מנהלת האגף לגיוס משאבים, הממונה על כך לאורך השנה כולה.

מנסיון של שנים עברו, הופעל מערך החלוקה בצורה מסודרת ומהירה, לשמירת כבוד המשפחות הנזקקות וקיצור תור ההמתנה לקבלת המוצרים. תודה מיוחדת לאנשי החסד האחים היקרים עוז ומיכאל ואביהם שלמה כהנא ועובדי חברתם, ובראשם עמנואל ראובן על תרומתם הנכבדה למבצע וכן על הסיוע הלוגיסטי לפני החלוקה ובמהלכה, תוך כדי חשיבה עד הפרטים הקטנים ביותר, החל מהקמת סככה ענקית להצללה, שתיה קרה וכיבוד קל ועד מוזיקת רקע שתנעים את זמן הממתינים בתור לחלוקה.

נציין שגם השנה לצידם של מוצרי המזון חולקו מוצרי ניקיון בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.

לכל הנ"ל קדמה עבודתם של סמנכ"ל מוסדות חב"ד הרב יצחק טייכטל ור' אפרים כהן אשר עמלו ללא לאות להצלחתו של המבצע בכלל ולחלוקה בפרט. מנכ"ל המוסדות הרב מנחם וולפא שליט"א פיקח באופן אישי על המבצע על כל שלביו.

העליה השנה בכמויות המזון שחולקו נזקפת לזכות חברת אלביט, שבנוסף לתרומת חבילות מזון, גם עובדי החברה הגיעו למקום כדי לסייע באריזת המוצרים ובחלוקתם. תודה מיוחדת ללילך פלג מנהלת מחלקת קהילה באלביט.

גם השנה ההתגייסו חיילי חיל  הים ותלמידי בית הספר לאה גולדברג והוריהם, לסייע במלאכת אריזת המצרכים לחלוקה. מחזה מרנין לב היה לראות כיצד החיילים בליווי מפקדיהם וביניהם קצינים בכירים, וכן הילדים בליווי ועזרת הוריהם אורזים במסירות את המצרכים, רק כדי שלעוד משפחה תיהיה שמחת חג מלאה. תודה לחיילי צה"ל ולמנהלת בית הספר הגב' דיתי פרוור ולצוות הנפלא של בית הספר על ההירתמות למבצע.

יישר כח לאלו שסייעו במלאכת החלוקה והארגון בנוסף לילדי בי"ס לאה גולדברג וחיילי צה"ל: תלמידי כיתה ז' של ת"ת חב"ד "דברי מנחם" נתניה, בוריס ספקטור, יוני שקולניק, דב שוורץ וארז זינגר מקבוצת גירית אלקטרה, אליהו כהן ובני מסיקה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.