מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשע״ה 28.10.2014

"בין ירושלים לאילת": ספר חדש על 'שלוחים' בתחילת דרכם

ספר חדש יצא לאור בימים אלה ע"י הסופרת החב"דית גב' נחמי זקלס בנושא 'השליחות', מתאר בצבעים את חייהם של השלוחים ואת האתגר המורכב הניצב לפניהם ● "לפעמים חשבה שעץ השיטה משקף את שניאור ואותה, נאבקים יום יום על קיומם ושורדים גם בתנאים קשים, כדי לשמש כ'נווה מדבר' בסביבה" ● ראש העיר אילת מר מאיר יצחק הלוי: "הספר מביא כבוד לעיר אילת בכלל ולחסידי חב"ד בפרט"  חדש על המדף
ראש העיר אילת מקבל את הספר מידי הרב חיים זקלס, וחמיו הרב שמעון אייזנבך


ספר חדש יצא לאור בימים אלה ע"י הסופרת החב"דית גב' נחמי זקלס בנושא 'השליחות' המתאר בצבעים את חייהם של השלוחים ואת האתגר המורכב הניצב לפניהם אותו מכירה הסופרת מקרוב, כאשר היא עצמה גדלה וחונכה ע"י הוריה הרב והרבנית אייזנבך, שלוחי חב"ד באילת.

מי יציל את הקיבוץ?
"שניאור וחני גולדין הם זוג השלוחים שנשלחו להפיח רוח חיים יהודית באחד מקיבוצי הערבה בואכה אילת. התאקלמותם במקום הייתה קשה ביותר, לאור ההתנכרות של חלק מתושבי הקיבוץ אליהם עד כדי איום לסלקם מהמקום. אירועים שונים ומשונים שאירעו, איימו על המושב וכמעט שהביאו לסגירתו. מי שהציל את הקיבוץ מצרתו היה דוקא הזוג החב"די, שבדרך לא דרך הצליח להניא את בעל קרקעות הקיבוץ לשנות את החלטתו ולהותיר את התושבים על כנם."  

חיי ההווי של השלוחים
בסיפור המתח שנקרא בשקיקה, ישנם גם שלוחי חב"ד נוספים במדינות אחרות המהווים חוליה בשרשרת העלילה המרתקת, והאוצרת בתוכה את חיי ההווי של שלוחים המתמסרים ודבקים במשימתם, אותם חוותה הסופרת הצעירה בהיותה 'שליחה' באילת החל משנתה הראשונה ובמשך יותר מעשרים שנה מחייה.
הספר שנכתב בכתיבה משובחת ויחודית, מוביל את הקורא אל חייהם המרתקים של אלפי שלוחי הרבי העוסקים במלאכת הקודש יום יום, שעה שעה, ואין כמוהו כדי להנחיל לקוראיו את ערך השליחות המקודש משאת נפשו של הרבי נשיא דורנו.

השקה בלשכת ראש העיר
בחג הסוכות הושק הספר בלשכתו של ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי, שאמר כי הספר שנכתב על ידי סופרת 'אילתית', מביא כבוד לעיר אילת בכלל ולחסידי חב"ד בפרט, המהווים נדבך חשוב בעיר אילת ובמפעליה הברוכים.
הספר "בין ירושלים לאילת", חובה לכל בית יהודי וחסידי וניתן להשיגו בחנויות המובחרות.

בתמונה נראים ראש העיר אילת מקבל את הספר מאת הרב חיים זקלס וחמיו הרב שמעון אייזנבך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.