מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תשע״ה 27.10.2014

הרב הראשי צלצל לשליח: "החלטתי להעניק לך תעודה מיוחדת"

עם צאת השבת בישראל, קיבל הרב חזקי ליפשיץ מבית חב"ד נפאל שיחת טלפון נוספת מהארץ. הפעם לא היו אלו בני משפחה מודאגים,  אלא דווקא הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו אשר ביקש להודות לרב ליפשיץ על כל מה שעושה למען הישראלים באירועים האחרונים ● הרב הראשי ביקש בשיחתו למסור לליפשיץ כי החליט להעניק לו תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו למען ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם שמגיעים וזקוקים לסיוע ● בפנים: האזינו לשיחת הטלפון תעודת הוקרה לרב ליפשיץ 
הרב הראשי צלצל לשליח:
הרב דוד לאו (צילום: אליהו לוי, COL)
עם צאת השבת בישראל, קיבל הרב חזקי ליפשיץ מבית חב"ד נפאל שיחת טלפון נוספת מהארץ.  הפעם לא היו אלו בני משפחה מודאגים,  אלא דווקא הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שליט"א אשר ביקש להודות לרב ליפשיץ על כל מה שעושה למען הישראלים באירועים האחרונים.  

הרב הראשי ביקש בשיחתו למסור לליפשיץ כי החליט להעניק לו תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו למען ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם שמגיעים וזקוקים לסיוע.  

בשיחה המרגשת אמר הרב לאו כי "כל עם ישראל מביט עליך ועל רעייתך ורואה זוג שגרירים של כבוד של העם היהודי, זוג יהודים שהחליטו לאמץ בכל אורחות חייהם את המושג של "כל ישראל ערבים זה לזה". הרב הראשי אמר כי עם ישראל כולו נחשף לפעילותם בשבועיים האחרונים בעת האסון במפולת השלגים וגם כעת בתאונת הדרכים ונפעם מעוצמת הפעילות של בית חב"ד בנפאל למען הישראלים.

"אתם הבית של הישראלים בכל ימות השנה, אבל גם בימים קשים שכאלו אתם ביתם, אתם ההורים, האחים, ועושים הכל עבורם ואין לי מילים על מה שאתם עושים עבור כל אחד ואחד מהעם היהודי שנקלע לצרה".  

בסיום שיחתם, הבטיח כאמור הרב הראשי לישראל כי יעניק לו ולרעייתו תעודת הוקרה מטעם הרבנות הראשית לישראל כאשר יגיע בקרוב לביקור בישראל. "הרבי מחב"ד ראה למרחוק כאשר שלח את שליחיו למדינות רבות ונידחות, ואתם כמו שליחים רבים בעולם, מקדשים את החיים ומהווים שגרירים של היהדות, העם היהודי, כמו גם של מדינת ישראל וראויים אתם לכל הערכה". אמר הרב דוד לאו.

האזינו:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.