מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשע״ה 26.10.2014

כינוס השלוחים העולמי תשע"ה: מהו המוטו השנתי?

חודש לפני, נפתח הרישום לכינוס השלוחים העולמי תשע"ה ● זו השנה ה-12 שמרכז התקשורת החב"די - COL, ילווה את הכינוס העולמי, בשלל דיווחים, כתבות, גלריות וקטעי וידאו ● במהלך החודש, נעדכן אתכם בכל דיווח הקשור לכינוס, בו צפויים ליטול חלק אלפי שלוחי הרבי ותומכיהם הרבים ● בכתבה המלאה: מה יהיה נושא הכינוס ואיך נקבע סדר המושבים בבנקעט העולמי?  כינוס השלוחים העולמי
כינוס השלוחים העולמי תשע
כינוס השלוחים העולמי תשע"ה

כתב COL בניו-יורק

"איך פאר דאך מיט אייך".
המשפט הזה שנשמע מפי קודשו של הרבי, יהיה המוטו השנתי ומקור להשראה שינחה את אלפי שלוחי הרבי במהלך חמשת ימי הכינוס הקרוב.

"המילים הקדושות הללו של הרבי - המשלח, הם מקור לביטחון ואמונה שהרבי עצמו נמצא עמנו במקום השליחות ובמהלך עבודת השליחות, בצורה נוכחת מידי יום ביומו", אומרים ב'מרכז-לענייני-חינוך - הגוף האחראי על הכינוס השנתי, "זה סוד התחושה העמוקה ביותר, שהרבי מלווה אותנו על כל צעד ושעל במהלך ההתמודדות עם האתגרים במשעולי ונפתולי החיים, חיי השליחות. ההרגשה התמידית הזו היא מקור של עוצמה מאידך וסיבה לאחריות עצומה במקביל.

"
הידיעה הברורה של השלוחים, שבכל מקום שהם הולכים ובכל מה שהם עושים, הרבי מלווה אותם, יוצרת את האמונה החזקה ביכולת שלנו לבצע את המוטל עלינו, ומהווה מקור הכוח שמוביל לעשייה ברוח 'אין שום דבר שאיננו יכולים לעשות', כתוצאה מהברכות וההשפעות של הרבי הנמצא לצידנו בכל עת ובכל שעה.

"
דיעה מוחשית זו, מדגישה את האחריות הכבירה שיש לנו כשלוחים, מתוך ההכרה שנוכחותו של המשלח ממשית בחיי היום יום שלנו. להכרה זו צריכה להיות השפעה על האופן בו השלוחים וב"ב חיים ומתנהלים, בסגנון הלבוש הדיבור או המעשה".

ל-COL נודע כי חמשת ימי הכינוס, המושבים המרכזיים, הסדנאות וקבוצות הדיון, ההתוועדויות והנאומים, יהיו ברוח דברים אלו, כפי שהם מתורגמים הלכה למעשה בכל תחומי השליחות המוטלת על השלוחים.

הרישום החל

ההרשמה לכינוס השלוחים העולמי לשנת ה'תשע"ה, נפתחה בשעה טובה ומוצלחת ביום רביעי כ"ח תשרי.

עם פתיחת ההרשמה המקוונת באתר www.mychabad.org, החלו השלוחים להירשם בעצמם וכן לרשום את האורחים שלהם, להסדיר את התשלום; לעדכן את הפרופיל האישי ואת התמונה המצורפת; לשלוח הזמנה מקוונת לידידים ותומכים; לבחור מושבים ב'באנקעט' המרכזי; להירשם לסדנאות המועדפות, ולקבל תזכורות בדוא"ל ובמסרונים לטלפון הנייד.

"המושבים במעמד ה'באנקעט' ניתנים לפי סדר ההרשמה (כל הקודם זוכה), ככל שתקדים להירשם כך תוכל לבחור מקום ישיבה נוח בחברת בני משפחה וידידים או תומכים", מבהירים ב'מרכז-לענייני-חינוך'. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.