מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״ה 24.10.2014

מעמד מרשים בחנוכת בניין הת"ת במוסקבה ● לסיקור וגלריה

ביומו השני של חול המועד סוכות השתא, נערך במוסקבה מעמד רב-רושם, לרגל חנוכת הבניין החדש והמרווח של תלמוד התורה הגדול בעיר, בסמוך לבית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה". את המעמד פיאר בנוכחותו, רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר, אשר ייסד את הת"ת "חדר מנחם", על שמו הקדוש של הוד כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש, לפני כחמש-עשרה שנה   לסיקור וגלריה
מעמד מרשים בחנוכת בניין הת

בת"ת מתחנכים מאות תלמידים בידי צוות נרחב של מחנכים מסורים, אשר העמידו כבר דור של חניכים המפארים את שמו של הת"ת ומקדשים שם שמים בהליכותיהם.
בעקבות הביקוש הרב ומספר התלמידים ההולך וגדל מדי שנה, נבנה הבניין החדש בתרומת הנגיד מר גד ניסנוב, ובהשתדלות נשיא איגוד הקהילות היהודיות ר' אלכסנדר ברדה.

באירוע המרגש נטלו חלק קהל נאספים רב, בהם מנכ"ל מוסדות החינוך במוסקבה הרב יוסף יצחק ליפסקר, מנהל הת"ת הרב יוסף יצחק קעניג, הצוות החינוכי, ההורים והתלמידים הנרגשים.

בימים אלו, התלמידים עושים את לימודם בבניין החדש והמרווח, ובו כיתות רחבות ידיים, בית כנסת מפואר, אולם אוכל, כיתות משחקים, ספרייה עשירה וכל הדרוש למען חינוכם המוצלח של ילדי מוסקבה.

מפעים לראות, כיצד בתוככי רוסיה הקומוניסטית לשעבר, בה נרדפו היהודים עד חורמה ולימודי הקודש נעשו במחתרת, נשמע קול התורה והחסידות ברמה ושם שמים מתקדש ברבים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.