מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשע״ה 23.10.2014

הורים, את ההרצאה הזו אסור לכם לפספס ● צפו בוידאו

מהו חינוך ● איך עושים את זה הכי טוב? ● מה זה נקרא לאהוב ילד? ● איך אפשר לאהוב ילד עם בעיות משמעת? ● אפשר להתמודד עם מכת האלימות? ● האם אני יודע להקשיב? ● צפו בשיעורו של היועץ החינוכי הרב שחר שעאר  שיעור חינוכי
הורים, את ההרצאה הזו אסור לכם לפספס ● צפו בוידאו
הרב שחר שעאר (צילום: מתוך הוידאו)
לפני מספר שבועות נערך השיעור ה-55, בבית הכנסת "נחום יצחק" בשיכונים בכפר חב"ד, המאורגן על ידי "כולל קביעות עיתים". השיעור נמסר על ידי הרב שחר שאער שליט"א – מחנך, מנחה הורים ויועץ חינוכי ארגוני ועסק בנושא: כלים מעשיים להצלחה בחינוך

מהו חינוך ● איך עושים את זה הכי טוב? ● מה זה נקרא לאהוב ילד? ● איך אפשר לאהוב ילד עם בעיות משמעת? ● אפשר להתמודד עם מכת האלימות? ● האם אני יודע להקשיב? ● ועוד עניינים מרתקים.

הרב שאער הסביר בטוב וטעם את יסודות ההצלחה בחינוך, הביא דוגמאות מעשיות מחיי היום יום, ותיאר בבהירות איך צריך לנהוג בכל מקרה. הקהל היה מרותק במשך השיעור, ויצא בהתפעלות רבה. משתתפים רבים המשיכו לשאול את הרב שאלות גם אחרי סיום השיעור, ולא נתנו לרב לעזוב את המקום במשך כשעה נוספת.

השיעור במסגרת 'כולל קביעות עיתים' המקיים מידי יום ראשון בערב "בבית נחום יצחק" סדרת שיעורים מרתקים במגוון נושאים מפי טובי הרבנים והמשפיעים, ובימי שלישי קביעות עיתים בחברותות שבו משתתפים עשרות רבות מתושבי הכפר ואנ"ש מהסביבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.