מערכת COL | יום כ"ה תשרי ה׳תשע״ה 19.10.2014

שמחה חסידית מקפיצה בשמחת בית השואבה בקריות

זו השנה השלישית ברציפות שתלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם מנצל את הפוטנציאל של החצר רחבת הידיים, לצורך שמחת בית השואבה, להורים ולתלמידים ● וידאו של מראות קדש מבית חיינו, ושנים עשר הפסוקים נאמרו במרץ חסידי. כמו כן נערכו הגרלות על 14 ספרים בין הילדים  לסיפור המלא
שמחה חסידית מקפיצה בשמחת בית השואבה בקריות

זו השנה השלישית ברציפות שתלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם מנצל את הפוטנציאל של החצר רחבת הידיים, לצורך שמחת בית השואבה, להורים ולתלמידים.

את הבניין היחודי בנו הרב לייבל שלדקרויט, משלוחי הרבי לארץ הקדש, ומנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד חיפה והקריות. יחד עם סגנו ויד ימינו הרב בועז קלי.

אור לכ' תשרי, גדשו יותר מ500 אנשים נשים וטף, בהפרדה כמובן, את מתחם הת"ת.

את הארוע המרגש והמגבש הנחה סגן המנהל הרב משה אסולין אשר פתח והזמין את מנהל הת"ת הרב יוסף אברהם פיזם לשאת דברים מתורת הרבי בדבר הכנה לגאולה וזרוזה על ידי שמחת בית השואבה בחוצות.

המחנך והמוסיקאי הרב עופר גוטליב הרקיד ושימח את הקהל עם הסולן החסידי הת' לוי הלמן. בהמשך, נערך מופע אש, שכלל כיתובית אש של המילה משיח מעוצבת עם כתר נאה, בליווי מזרקות אש, מופע זיקוקים ועוד הפתעת שמחה.

וידאו של מראות קדש מבית חיינו, הקרין המחנך הרב שם טוב אברביה על גבי מסך ענק. שנים עשר הפסוקים נאמרו במרץ חסידי בהנחיית הרב שם טוב אברביה, כמו כן נערכו הגרלות על 14 ספרים בין הילדים.

כל ילד קיבל ממתק. כיבוד לקהל ושתיה, נתרמו על ידי הרה"ח ר' אורי טדליס, וכן עזר בכך הרה"ח ר' דוד עמוס. עוד עזרו להפקת הארוע המחנך הרב פנחס פיזם ודפוס הקריה, א. דורון בתאורה, והרה"ח ר' אמנון אוזן מחברת 2 אור.

דוכני מזון ושתיה עמדו לרשות הקהל בתשלום.

סוכה מהודרת שנבנתה על ידי התלמידים עמדה לרשות הציבור. הרה"ח ר' לירן גביש עבר בשעות אחר הצהריים עם "טנק" והזמין את הציבור מקרית שמואל שנענה ובא בהמוניו. השמחה הרקיעה שחקים, וכן גם ההערכה לצוות המלמדים החסידיים, שטרחו ובאו גם ממרחקים כדי לקיים את הוראת הרבי, ולזכות בכך את תלמידיהם היקרים

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.