מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשע״ה 14.10.2014

כפר סבא: אלפים בשמחת בית השואבה המרכזית ● גלריה

בית חב"ד בכפר סבא בהנהלת השליח הרב אהרון קניבסקי יו"ר מוסדות חב"ד בעיר קיים כמיטב המסורת שמחת בית השואבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהשתתפות כל שכבות האוכלוסיה בעיר ● ביום שני ה' דחול המועד המונים נטלו חלק בשמחת בית השואבה המרכזית שהתקיימה ברחבת הכיכר המרכזית הממוקמת בלב העיר לסיפור המלא
כפר סבא: אלפים בשמחת בית השואבה המרכזית  ● גלריה

בית חב"ד בכפר סבא בהנהלת השליח הרב אהרון קניבסקי יו"ר מוסדות חב"ד בעיר קיים כמיטב המסורת שמחת בית השואבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהשתתפות כל שכבות האוכלוסיה בעיר.

ביום שני ה' דחול המועד המונים נטלו חלק בשמחת בית השואבה המרכזית שהתקיימה ברחבת הכיכר המרכזית הממוקמת בלב העיר. האירוע נפתח בתיאור חי ומרגש של שמחת בית השואבה בבית המקדש, ובסקירה על שמחת בית השואבה אצל הרבי. במהלך האירוע הוזמנו ילדי כפר סבא לומר עם הקהל את י"ב הפסוקים.

אלפי המשתתפים גדשו את רחבת הכיכר ומתחם קניון ערים הסמוך כמו את שלל המרפסות הצופות אליה כשהם רתוקים למופע חג מיוחד של להקת הקינדערלאך במגוון שירים חסידיים ומחרוזות מיוחדות.

במרכז האירוע עלה על הבמה ה"דוד חיים" שהפתיע במופע סוכות מיוחד לילדים ולכל המשפחה תוך כדי שהוא מספר בהתלהבות על הקשר החם של עם פעילות בית חב"ד ועם שליחי חב"ד מסביב לעולם.

באירוע השתתפו יו"ר המועצה הדתית הרב ששון טרבלסי שבירך את המשתתפים והעלה על נס את פעילות בית חב"ד למען תושבי העיר במשך השנה כולה בימי החגים במיוחד, רבני העיר חברי מועצה, אישי ציבור ושליחי חב"ד מהאזור.

מלבד האירוע קיים בית חב"ד פעילות אינטנסיבית ללא הפסקה בכל ימי הסוכות במהלכה זוכו רבים מכל גווני האוכלוסייה בעיר במצוות החג. כשאת הפעילות יחתום המיזם של "הקפות ראשונות" בחמשה מוקדים בעיר בהם יתקיימו הקפות שמחת תורה לכל תושבי העיר עם פעילות מיוחדת לילדים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.