מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשע״ה 14.10.2014

החיילים הופתעו על ראש הגבעה ● סיקור מיוחד וגלריה

מתחת לרשתות ההסוואה, על גבעה על אם הדרך בין חברון ל'אל ערוב', יושבת קבוצת חיילים, מידי פעם סוקרים את השטח סביבם עם משקפות מיוחדות ● היום עובר בעצלתיים. מידי פעם עובר רכב עם לוחיות זיהוי לבנות, ומעלה אחריו ענת אבק קטנה מהכביש המשובש. לפתע מסמן החייל שמביט במשקפת, שהוא רואה משהו חשוד. מרחוק, נראות נקודות קטנות, כשהן מטפסות במעלה הגבעה. החיילים נדרכו, משום שהמקום נחשב רגיש מבחינה בטחונית ● איך הסתיים הסיפור?  סיקור מיוחד ו-72 תמונות
החיילים הופתעו על ראש הגבעה ● סיקור מיוחד וגלריה

 משה בן-חיים

על פעילות שלוחי חב"ד בחברון בימי חוה"מ סוכות, מספר הרב יוסי נחשון, משלוחי הרבי לחברון:
"שלוחי חב"ד פרוסים בגזרת חברון על מנת להביא את שמחת החג לעשרות אלפי האורחים המגיעים בימים אלו לעיר האבות חברון. שיירות של אוטובוסים נראו כשהם פורקים בזה אחר זה את ההמונים שהגיעו לאבות הקדושים, לשמוח את שמחת החג יחד עם הזמרים מהשורה הראשונה מעולם הזמר החסידי, מכל רחבי הארץ והעולם.

צוות בית חב"ד עבר בן כולם בהפקה הענקית הזאת. מכוחות צה"ל, המשטרה, וכוחות הבטחון לסוגיהם, ועד אזרחים מטיילים ומבקרים, וזיכו אותם בארבעת המינים בסוכה ניידת על טנק חב"ד חברון.



לאחר ברכה על ד' מינים, כולם הוזמנו לטעום שתיה וכיבוד בסוכה, ולשמוע דברי תורה והתעוררות.

על הפעילות המיוחדת עם החיילים אתמול (יום שני) מספר הרב יוסי נחשון:
בנוסף לפעילות הרגילה שצויינה לעיל, עם ההמונים שהגיעו לחברון מכל רחבי הארץ והעולם, שלוחי חב"ד בחברון יצאו למסע מיוחד, לזכות את החיילים בדרכים בבסיסים ובמחסומים, שאולי לא הספיקו לאכול בסוכה.  על 'טנק' חבד"י עם סוכה ניידת נגררת מאחוריו, עם חיילי 'צבאות השם' ועם מוטיבציה של שלוחי הרבי, יצאנו לדרך.



בכל 'תחנה' שעצרנו, זכו החיילים לברך על ד' מינים, לטעום משהו בסוכה 'על הדרך', וגם להתוועדות חסידית מעוררת והסברים על החג.

דרמה במחסום ליד 'חלחול'
עוד מספר הרב נחשון:
אתמול (שני) הגענו לאחד המחסומים בדרך בין חברון ל'חלחול', כשאנו מפעילים מוזיקה עם ניגוני חב"ד בקולי קולות, ועושים 'רעש' חיובי. מתברר, שהרעש הלא שגרתי באיזור, עורר גורמים עויינים שנמצאים בסביבה, והחלה התארגנות של מיידי אבנים מסביב וכדו'. החיילים מאוד דאגו לנו, והחלו להקיף אותנו ואת הרכבים שבאנו עימם, עם נשקים דרוכים להגן עלינו.



להפתעתם, ילדי צבאות השם הגיבורים לא היו מוטרדים מהמהומה שנוצרה, ולא הסכימו לעזוב את השטח עד שאחרון החיילים מסביב יברך על ארבעת המינים! היה קידוש השם גדול, החיילים מאוד התפעלו מכך.

החיילים על הגבעה הופתעו
עוד מספר הרב נחשון על אירועי יום אתמול: "בדרך מחברון ל'אל ערוב', הגענו לנקודה מסויימת שבדר"כ היו בה חיילים, והם לא נמצאו שם באותה עת. אני מביט מסביב, ולפתע אני מזהה בראש גבעה אחת, דמויות של חיילים.



התחלנו לטפס במעלה הגבעה, עם הנשק של החבדניקים כמובן, הכולל ארבעת המינים, כיפה סידור ובקבוק 'משקה'. כשעלינו לעמדה הזו לאחר מאמץ לא קטן, החיילים סיפרו לנו שמדובר באיזור רגיש מבחינה בטחונית, ושום רכב אזרחי בכלל לא מגיע לאיזור. חיש מהר המפגש הפך להתוועדות חסידית, שנמשכה שעה ארוכה..."

האזרחים בדרך גם זוכים לאכול בסוכה מהודרת
"באחד המקומות בהם עצרנו, הבחנו בכמה אזרחים מודאגים. הם הצביעו לעבר סוכה מבד לבן, שהיתה ממוקמת בצלע הר. מסתבר שהם הגיעו למקום ל'טיול חול המועד', והסוכה שהיתה באתר לא היתה כשרה לכתחילה.



שמחנו לעזור להם בסוכה הניידת שנגררת ע"י 'טנק חב"ד' שלנו, והכל בא על מקומו בשלום", מספר הרב נחשון, וממשיך בנסיעה עם טנק חב"ד והסוכה הניידת, ליעד אחר, רחוק ובלתי ידוע...

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.