מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשע״ה 13.10.2014

ר' לייבל זאיאנץ בביקור חג אצל הגר''ש עמאר

קהל אלפים מרחבי הארץ עלו אל סוכתו של הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר שליט"א למעמד 'הקבלת פני רבו' המסורתי בביהמ"ד 'אהבת שלום' בירושלים. בין הבאים היו רבני חב"ד ביניהם הרב לייבל זאיאנץ ועוד עשרות רבני ערים, רבני שכונות, ראשי ישיבות, דיינים, ח"כים, אישי ציבור ועוד לסיפור המלא
ר' לייבל זאיאנץ בביקור חג אצל הגר''ש עמאר

קהל אלפים מרחבי הארץ עלו אל סוכתו של הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א למעמד 'הקבלת פני רבו' המסורתי בביהמ"ד 'אהבת שלום' בירושלים. בין הבאים היו רבני חב"ד ביניהם רזיל הרב לייבל זאיאנץ ועוד עשרות רבני ערים, רבני שכונות, ראשי ישיבות, דיינים, ח"כים, אישי ציבור ועוד.

במהלך המעמד התייחס הראש"ל הגרש"מ עמאר להתמודדותו על תפקיד רבה של ירושלים: "ההתלבטות היתה קשה מאד, פעמיים או שלוש הגיעו אלי כל בניו של הגאון רבי שלום משאש זצוק"ל, רבה של ירושלים, ובאו בטענה רגשית, כשדמעות בעיניהם. אמרו לי 'קשה לנו לראות שעל כיסא של אבינו ישב רב אחר. אנחנו רוצים שאתה תשב על כסאו'. ראיתי שאמרו זאת בכזה תום, בכזה זוך וטהרת לב. הם יודעים את הקשר הגדול שהיה לי עם מו"ר אביהם, כשלמעשה מהילדות, מהיום שנולדתי, הוא כבר היה אב"ד בקזבלנקה שבמרוקו".

וכאן הפליג  הראש"ל הגרש"מ עמאר בשבחו של הגאון הגדול רבי שלום משאש שליט"א, בכוח תורתו ופסיקתו והקשרים ההלכתיים ההדוקים שהיה לו עמו. "ירושלים התעטרה באיש הגדול הזה, סבא דמשפטים, אשר שפט את ישראל קרוב ל-70 שנה".

בסיום אמר: "המטרה שלי היא להביא אווירה של אחדות בין כולם, כפי שלמדנו ממרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, שהיה מקרב את כולם בדרכי נועם וחן. אנחנו נמשיך בדרכו. אנחנו עושים את ההשתדלות והקב"ה הוא מנהיג את הבירה והוא יעשה וישלח את ישועתו".

"אני קורא לכולם להתאחד באהבה ובשלום. למחול זה לזה. להיות כולנו כאיש אחד בלב אחד". סיים מרן הראש"ל את דבריו.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.