מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשע״ה 08.10.2014

סיאט נוספת בשוק הסטיישן

סיאט מצטרפת לשוק הסטיישן ומשיקה גרסה חדשה למשפחת הלאון בתצורת Wagon: גרסת ה- Wagon של הלאון המגיעה לישראל בימים אלו מציעה שורה של יתרונות לטובת בעלי משפחות. שילוב של חווית נהיגה לצד חסכון בצריכת דלק, רמת אבזור גבוהה ושפע של מרחב פנים וכל זאת במרכב Wagon מעוצב. לפרטים מלאים
סיאט נוספת בשוק הסטיישן

לאון ST תשווק עם מנוע 1.2 TSI, המפיק 105 כ"ס ומומנט שיא של 17.8 קג"מ, שמשודך לתיבת DSG בת 7 הילוכים. ה- ST הינה אחת מכלי הרכב החסכוניים בקטגוריה, עם תצרוכת דלק של 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת הלאון ST מציעה אבזור גבוה במיוחד כסטנדרט. בין היתר: חלון גג פנורמי חשמלי, מסילות גג, בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, פנסי ערפל עוקבי פנייה ועוד.מחיר הלאון ST יעמוד על 129,900 שקל.

סיאט לאון ST מוצעת בשלב זה בישראל עם מנוע בנזין אחד בנפח 1.2 ליטר המספק 105 כ"ס בין 4,500 – 5,500 סל"ד ושיא מומנט העומד על 17.8 קג"מ המושגים בין 1,400-4,000 סל"ד. מנוע זה מספק תצרוכת דלק מהטובות בקטגוריה עם 20 ק"מ לכל ליטר נהיגה משולבת (לפי נתוני יצרן).

זאת ועוד, הלאון ST מציעה לנהג ולנוסעים שלל מערכות המגיעות כסטנדרט ומספקות נוחות לצד בטיחות. רשימת האבזור כוללת בין היתר: מערכת בקרת שיוט, מערכת תאורת Coming\leaving home, Day time running lights העוזרת לנהג למצוא את דרכו בזמן הגעה או עזיבת הרכב בשעות החשיכה. מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ימין ושמאל עם פתחי אוורור מאחור.

כראוי לסיאט מערכת המולטימדיה מספקת ערך מוסף עבור חובבי הסאונד עם שישה רמקולים ודיבורית B.T מקורית, שליטה על תפריטי הרכב עם מסך מגע צבעוני המציע תמיכה בקבצי MP3, כרטיס SD, שקע USB ושקע AUX לחיבור נגן חיצוני.

אל כל אלו מצטרפים גם פריטי אבזור שהפכו לסטנדרט, כמו פנסי ערפל עוקבי פנייה, מראות צד מתכווננות חשמלית עם הפשרת אדים, תאורת קריאה LED מלפנים, תא כפפות עם תאורה, חיישני גשם ואורות ועוד. בזמן ההשקה ייהנו הרוכשים גם מחלון גג פנורמי חשמלי שינתן ללא עלות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.