מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשע״ה 08.10.2014

חדש על המדף : סקודה אוקטביה קומבי

תכירו: אוקטביה קומבי החדשה-הסטיישן עם מרחב ונפח הטענה הגדול בקטגוריה לצד תג מחיר נמוך מבעבר. סקודה משיקה את תצורת הסטיישן של המשפחתית הפופולארית עם מקצה שיפורים הכולל מנועים משופרים וחסכוניים, שפע של מרחב פנים ונפח הטענה, אבזור עשיר במיוחד ואיכות חומרים גבוהה לפרטים מלאים
חדש על המדף : סקודה אוקטביה קומבי
תצורת הקומבי של האוקטביה זוכה למקצה שיפורים עם הצגת הדור החדש ומבוססת כמו האוקטביה עצמה על פלטפורמת ה- MQB. הדגם החדש גדול משמעותית מהאוקטביה סטיישן היוצאת, עם אורך שצמח בתשעה ס"מ לכדי 466 ס"מ, תוספת של ארבעה ס"מ לרוחב הרכב שעומד על 181 ס"מ ובסיס גלגלים של 269 ס"מ המהווים תוספת של 11 ס"מ. גרסת הקומבי מציעה גם את נפח תא המטען הגדול בקטגוריה (תוספת של עוד 20 ליטר בהשוואה לאוקטביה) עם 588 ליטר (גלגל רזרבי מלא). את נפח תא המטען יהיה ניתן להגדיל עד ל- 1,718 ליטר באמצעות קיפול הספסל האחורי. בנוסף לאבזור המוכר של האוקטביה מציעות גרסאות הסטיישן מסילות גג שחורות ומשענת יד אחורית בעלת גישה לתא מטען במצב מקופל כסטנדרט.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה לשמחתנו, כחלק מרצון היצרן לתמוך במותג בישראל, המחיר הבסיסי של האוקטביה קומבי החדשה יהיה נמוך ב- 7,500 שקל מבעבר. לצד המחיר הנמוך מבעבר, האוקטביה קומבי מציעה שלל יתרונות מול מתחרותיה בסגמנט עם אבזור עשיר, מנועים חסכוניים ובעיקר נפח ומידות ללא תחרות, המגיעים עם משטח הטענה נמוך במיוחד. אנו בטוחים שתצורת הסטיישן החדשה, תצליח לחזק את הפופולריות הקיימת כבר עכשיו לאוקטביה, כפי שמוכיחה רשימת המתנה של מספר חודשים לאוקטביה כרגע, לעבר עמידה ביעד של 7,000 מסירות עד סוף השנה".

האוקטביה קומבי החדשה תוצע בישראל עם שלושה סוגי מנועים, גרסאות מנועי טורבו בנזין בנפח 1.2 TSI, 1.4 TSI, וגרסת דיזל בנפח 1.6 TDI. כל הגרסאות יוצעו בשתי רמות הגימור, גרסת ה- Ambition כסטנדרט וגרסת ה- Elegance הבכירה. למנועי הבנזין תשודך תיבת DSG שבעה הילוכים ואילו בגרסת הדיזל תהיה גם אפשרות לתיבה ידנית בת 5 הילוכים. מחיר הגרסה בנפח 1.2 TSI יעמוד על 134,500 שקל עם תיבת ההילוכים DSG. מצורפת טבלת מחירים:

New Octavia Combi  מחיר מלא כולל מע"מ
New Octavia Combi 1.2 TSI Ambition (105) DSG7 134,500
New Octavia Combi 1.2 TSI Elegance (105) DSG7 139,990
New Octavia Combi 1.4 TSI Ambition (140) DSG7 142,500
New Octavia Combi 1.4 TSI Elegance (140) DSG7 147,990
New Octavia Combi 1.6 TDI Elegance (105) MG 171,500
New Octavia Combi 1.6 TDI Elegance (105) DSG7 180,500

האוקטביה מציעה את הדור החדש של מערכות המידע והנוחות, שעד לפני שנים ספורות היו נחלת הבלעדית של קבוצות רכב גבוהות יותר. המשפחתית של סקודה כוללת אבזור שופע בכל מה שקשור לאזור תא הנוסעים. גלגל ההגה, בן 4 צלעות מגיע בציפוי עור, מתכוונן לגובה ולעומק ובעל כפתורים לשליטה על מערכת השמע והטלפון וקשיחות המותאמת למהירות הנסיעה. מחשב הדרך מגיע עם תצוגת Maxi Dot משופרת, מערכת שמע מקורית מהדור החדש Bolero, הכוללת מסך מגע ודיבורית BT מובנית, שמונה רמקולים, יכולת קריאה של קבצי MP3 עם חיבור לנגנים חיצוניים ושקע USB. ידיות ההילוכים ובלם היד אף הן מצופות עור ויש משענת יד קדמית ומשענת יד אחורית הנשלפת מגב המושב עם מחזיקי כוסות (בגרסת ה- Elegance). לכל אלו מתווספת גם מערכת בקרת שיוט, Day time running lights, חלונות חשמליים מלפנים ומאחור, מראות מתכווננות חשמלית, מתקפלות (בגרסת ה- Elegance) ומתחממות וגימור כרום לפתחי האוורור והכפתורים. למעשה האוקטביה מציעה רמת אבזור מבין הגבוהות בקטגוריה.

כיאה ליצרן הדוגל בסיסמא "פשוט חכם" גם האוקטביה מציעה פתרונות חכמים לאחסון ושפע של תאי אחסון. ממחזיק כוסות כפול בקונסולה המרכזית, דרך כיסי אחסון שימושיים בגב המושבים ומתחת לכיסא הנוסע בצד הנהג (בגרסת ה- Elegance) תאי אחסון לבקבוקים בדלתות הרכב, תא כפפות מואר עם מערכת קירור ועד תא אחסון ייעודי למשקפיים וכרטיס חנייה. תאי האחסון בתא המטען כוללים את רכיבי - Cargo הכוללים שני רכיבי פלסטיק המאוחסנים מאחורי בתי הגלגלים האחוריים, מחולקים לשניים עם "סקוטש" בחלק התחתון המאפשר לעצב אותם כדי להכיל את המטען ואז לאבטח אותם לרצפת תא המטען. (בגרסת ה- Elegance). תא המטען כולל גם שתי רשתות אנכיות שניתנות לחיבור לחלק האחורי ולצדדים של תא המטען, ורשת אופקית אחת שניתן לחבר אותה לרצפה, אלו מסוגלות להחזיק פריטים קטנים יותר השוקלים עד 1.5 ק"ג ולקבע אותם ברכב. הוורסטיליות של סקודה באה לידי ביטוי באוקטביה גם עם שלושת המושבים האחוריים הנפרדים, הניתנים לקיפול, בתצורת 60/40.






הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.