מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשע״ה 07.10.2014

הפעם ב'אחד משלנו': חנות המתנות בניהולו של דודי אלרואי

תושבי קראון הייטס ואלפי האורחים הבאים להצטופף ב'חצרות קדשינו', העוברים בשדרות "קינגסטון" (רחוב המלך) ליד מספר 425, רואים חנות כלי בית ומתנות מטופחת ● מנהל החנות ר' דודי אלרואי, מקבל את הבאים באדיבות ובסבר פנים יפות. "ברוכים הבאים הביתה", אומר השלט מעל הכניסה, ומזמין את הלקוחות להכנס פנימה, ולהנות ממבחר של מתנות וכלי בית יפים ומחברות מובילות  חנות המתנות של דודי אלרואי
הפעם ב'אחד משלנו': חנות המתנות בניהולו של דודי אלרואי
(צילומים: מנדי הכטמן, COL)

משה בן-חיים

במסגרת סדרת הכתבות 'אחד משלנו', כתבינו בניו-יורק וצלם המערכת מנדי הכטמן התארחו בחנות המתנות וכלי הבית המטופחת בשדרת "קינגסטון" 425 , ומגישים סיקור מקיף  וסדרת צילומים יפיפיה, לטובת גולשי COL.

ר' דודי אלרואי, מנהל בטוב טעם את החנות המשפחתית, בבעלות חמיו מוותיקי השכונה, ר' יוסי פינסון שיחי'. החנות, מסודרת מטופחת ועם מגוון גדול של מתנות, לכל צרכי הבית.



כלים נאים, מערכות הגשה יפהפיות, מערכות סכו"ם נהדרות במחירים מצויינים, ומוצרי חשמל מחברות מובילות למטבח הביתי. וגם, למרות המראה האקסקלוסיבי של החנות, המחירים ממש ממש טובים. אין צורך לנסוע רחוק, הכל כאן.


ר' דודי אלרואי בפתח החנות (צילום: מנדי הכטמן, COL) 

תכנית לעתיד הקרוב

ר' דודי מספר לנו על תכנית לעתיד, שנמצאת כעת כבר בשלבי תכנון מתקדמים, ומעניינת מאוד. הרעיון הוא, שכל אחד שמעוניין לרכוש לבית מוצרים מהחנות יכנס לאתר ברשת המקוונת, ולאחר שיקבל את מלוא הנתונים על המוצר אותו ירצה להזמין, המוצר יגיע באמצעות משלוח אליו הביתה. לא רק בשכונת קראון הייטס, אלא גם ברחבי ארה"ב.

"מחותנים שמעוניינים לרכוש כל כלי הבית הנחוצים לזוג הצעיר, בהזמנה פשוטה יוכלו לעשות זאת, ואנו בעז"ה נספק את המוצרים בתאריך המבוקש", מספר ר' דודי על התכנית, שקורמת עור וגידים בס"ד.

שירות "מקווה כלים" בחנות

"עוד משהו אנו מתכננים לטובת השירות", מגלה לנו ר' דודי. בתכנון שלנו לבנות מקווה כלים בחנות, כך שנחסוך אפילו את הטירחה הזו מאת הלקוחות", הוא אומר.



"לגבי מחותנים שיערכו רכישה עבור החתן והכלה, תנתן אפשרות לאחסן בין ה"וורט" לחתונה את ההזמנה, ובדיוק ביום הנדרש המשלוח יגיע ליעדו", הוא מגלה מעט מהתכנית הצפויה.

שאלנו את ר' דודי, על רמת המחירים. "כשמציעים שירות כל כך איכותי, זה כרוך במחירים גבוהים יותר מהמקובל ברשתות גדולות?" "להיפך", הוא עונה. "אנו נותנים מחירים מצויינים, ולחתנים וכלות מעניקים הנחות משמעותיות", הוא מציין.



מה הביא אתכם לפתוח את החנות הזו?

היה למשפחה את העסק הוותיק והמוכר בשכונה. הבחנו שיש ב"ה הרבה חתנים וכלות, ויש צורך בכזו חנות ייעודית, במקום שאנשים בשכונה יכתתו את רגליהם למקומות רחוקים. כך פתחנו את החנות, ששמה מעיד עליה: "ברוכים הבאים הביתה". המוטו שלנו – שהלקוחות ירגישו בבית."



מערכת COL מאחלת לר' דודי אלרואי ומשפחתו הצלחה רבה, ושנה טובה ומתוקה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.