מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשע״ה 07.10.2014

יו"ר ועד כפר-חב"ד העניק סט ד' מינים לבכירי הרכבת הקלה

לקראת חג הסוכות העניק יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ סט ארבעת המינים לבכירי הרכבת הקלה • מנכ"ל הרכבת הקלה ירון רביד סקר בפניו את ההיערכות לקראת חג הסוכות בתגבור הפעילות ובהקמת סוכות בתחנות המרכזיות  ד' מינים ברכבת הקלה
יו
יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ ביקר במעונו של מנכ"ל חברת סיטיפס, זכיינית הרכבת הקלה בירושלים מר ירון רביד והעניק לו סט ד' מינים מהודרים לקראת חג הסוכות.

בביקורו במתחם הדיפו בירושלים השתתף גם מנהל השיווק והדוברות עוזאל ותיק.

במהלך המפגש סקר מנכ"ל חברת סיטיפס מר ירון רביד את היערכות הרכבת הקלה לקראת רבבות המבקרים הצפויים להגיע במהלך חול המועד סוכות לירושלים, כמו גם את הפעילות השגרתית של הרכבת הקלה המעניקה כיום שירות ללמעלה מ-140 אלף נוסעים מידי יום.

ב'סיטיפס' יתגברו את תדירות הנסיעות ברכבת הקלה בימי חול המועד במטרה לספק שירות זמין ויעיל לרבבות המבקרים בירושלים, כך שברוב שעות היום תעמוד התדירות על רכבת כל 6.5 דקות ובשעות הערב על 9.5 דקות.

בנוסף, וכיון שרבים מנוסעי הרכבת הקלה בימים אלו אינם תושבי ירושלים ואינם נוסעים בקביעות ברכבת, תציב סיטיפס עמדות מכירה מאוישות בתחנות המרכזיות של הרכבת הקלה בהן יוכל ציבור הנוסעים לרכוש את כרטיסי הנסיעה ממוכרים במקום, זאת בנוסף לאפשרות לרכוש כרטיסים בכל אחת מ-59 המכונות האוטומטיות המוצבות בתחנות הרכבת הקלה.

כמו כן לאור ההבנה כי ציבור גדול של שומרי תורה ומצוות עתיד להשתמש בשירות הרכבת הקלה בימי חול המועד סוכות הוקמו לאורך קו הרכבת הקלה שלוש סוכות כשרות ומעוטרות. הסוכות, שכבר הפכו למסורת בחברת סיטיפס וברחובות ירושלים, הוצבו בשיתוף פעולה עם חברת 'סוכות ירושלים' בתחנות הרכבת הקלה בגבעת התחמושת, בתחנה המרכזית ובהר הרצל.

בסיום המפגש הזמין הרב בנימין ליפשיץ את מנכ"ל הרכבת הקלה לסיור בכפר חב"ד.

מנכ"ל חברת סיטיפס מר ירון רביד: "הרכבת הקלה נערכה לקראת חג הסוכות בו צפויים לבקר בירושלים מאות אלפי אורחים, ותיגברה את השירות בהתאם. סיטיפס מזמינים את ציבור הנוסעים ליהנות מהסוכות הכשרות והמהודרות המקושטות בתמונות מפעילות הרכבת הקלה לאורך ימות השנה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.