מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשע״ה 06.10.2014

כ-150,000 איש השתתפו השנה בתפילות בית הכנסת הפתוח

גם השנה הושק בכל רחבי הארץ קמפיין משמעותי שתרם רבות להצלחה מרשימה של פרויקט "בית הכנסת הפתוח" של צעירי אגודת חב"ד בו השתתפו מספר שיא של 367 מוקדי תפילה! ● במהלך שבע השנים בהן מופעל הפרוייקט, הוא התפתח בצורה מרשימה ביותר והפך עבור יהודים רבים לחלק בלתי נפרד מהווי הימים הנוראים בארץ הקודש – ולכתובת מזמינה בכל האזורים והמגזרים לתפילה ולקשר עם אידשקייט  לסיפור המלא
כ-150,000 איש השתתפו השנה בתפילות בית הכנסת הפתוח
אוהלי תפילה. מימין: גני תקווה. משמאל: שכונת צוריאל בראשל"צ

המייחד את 'בתי הכנסת הפתוחים' הוא הדגש המיוחד ששמים בתי חב"ד ברחבי הארץ כדי ליצור אוירה טובה, נעימה ומסבירת פנים, ובכדי להנגיש את התפילות דווקא לקהל שאינו מורגל בביקורים בבית הכנסת בכל ימות השנה שגם הם מעוניינים לחגוג את ראש השנה ובעיקר את יום כיפור בצורה מסורתית והלכתית.

בנוסף להסברה, הדרכה ותשומת הלב האישית שניתנת במהלך התפילה, מקבלים המשתתפים כיפה וחוברת תפילה אישית שהותאמה במיוחד לתפילות "בית הכנסת הפתוח", עזרים שנותנים למשתתפים חוויה של תפילה באווירה של חב"ד ובהרגשה נינוחה במיוחד.

מדיווחים שמתקבלים מאז מוצאי יום הכיפורים, עולה כי גם השנה חל גידול נאה בכל המאפיינים. מספר מוקדי התפילה השנה עמד על 367 ובמהלך הימים הנוראים השתתפו בכל רחבי הארץ למעלה מ- 150,000 יהודים כ"י.

גם אתר האינטרנט של הפרויקט כיפור.אורג שהופעל בשיתוף 'חב"ד שעל אתר' זכה לחשיפה משמעותית ביותר, וגם השנה עשרות אלפים גולשים ביקרו בו וקיבלו מידע על יום הכיפורים, ומידע על כל מוקדי התפילה שמפעילים בתי חב"ד ברחבי הארץ.

ממטה המבצע בצאגו"ח המופעל יחד עם 'שלוחים נט' נמסר כי במהלך שבע שנות הפעילות, התפתח הפרויקט בצורה בלתי רגילה והפך עבור יהודים רבים לחלק מהווי הימים הנוראים בישראל ולכתובת קבועה, מזמינה ונגישה בכל האזורים והמגזרים לתפילה בימים הנוראים ולקשר חיובי עם אידשקייט.

הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב יו"ר צא"ח ואגו"ח בארה"ק, אומר ש"גם בפרויקט זה אנו רואים את ברכתו של הרבי המלווה את השלוחים ופעולותיהם, הזוכות להערכה ולהצלחה רבה בקרב הציבור הישראלי. הגידול המרשים הן במוקדי התפילה והן במספר המשתתפים הכולל, הן עדות נוספת להתפתחות המואצת של מפת השליחות בבתי חב"ד בארץ-הקודש וליתרון הגדול שישנו בהיכרות ובחיבור האמיתי של השליח וצוות בית חב"ד למקום השליחות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.