מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשע״ה 05.10.2014

שיא גינס בלב הים - מתחיל בבית חב"ד

היכן מתחילים שחיינים ישראלים את מסעם בנסיון לשבור שיאי גינס? התשובה: בבית חב"ד ● לאחר שבשנה שעברה מסע השחייה בין מאות הקילומטרים נכשל בגלל סערה בלתי צפויה, הפעם הם החלו את המסע בתפילת שחרית בבית חב"ד קפריסין, בניהולו של הרב זאב רסקין, כשהם מלאי ביטחון ואמונה  לכתבה המלאה ולתמונות
שיא גינס בלב הים - מתחיל בבית חב

 

אין דבר העומד בפני הרצון. הבוקר יצאו לדרך שישה שחיינים ישראלים המנסים לשבור את שיא גינס בשחיה קבוצתית בים הפתוח. לרובינו זה נשמע בלתי נתפס, אך הישראלים ינסו לגבור על השיא האמריקאי שעומד על מרחק מצטבר של 366 ק"מ, כשכל שחיין בתורו שוחה 5-6 קילומטר בזמן שחבריו אוגרים כוחות ומפקחים מהיאכטה ששטה בסמוך, עד ליעד שהציבו לעצמם – המרחק מפאפוס שבקפריסין להרצליה שבישראל.

מסע עם אמונה
בשנה שעברה יצאו השחיינים לדרך אך לאחר שלושה ימים ושחיה של 180 ק"מ נכנעו לאיתני הטבע, כשסערה בלב הים לא אפשרה להם להתקדם יותר. אך החברים הנועזים לא אמרו נואש, והיום יצאו לדרך בפעם השניה. עם נחיתתם בקפריסין התקבלו בברכה ע"י הקהילה היהודית המקומית בראשות השליח והרב הראשי, הרב אריה זאב רסקין שי', והתאספו לתפילת שחרית משותפת בבית הכנסת שבמרכז חב"ד קפריסין בלרנקה. לאחריה התברכו ע"י הרב רסקין ויצאו לדרך מלאי ביטחון ואמונה, מרוגשים מהדרך היהודית בה החל המסע החדש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.