מערכת COL | יום ט' תשרי ה׳תשע״ה 03.10.2014

היענות אדירה לסייע לשליח שחלה במחלה; ממשיכים לסייע

כמעט אף-פעם, במהלך השנה, לא פנינו אליכם בבקשות סיוע. המקרה הנדון הוא שונה ● זהו לא "קמפיין גיוס כספים" ואין כאן גופים או ארגונים שעומדים מאחורי ההתרמה ● יש כאן מספר אברכים מאנ"ש, שהתגייסו לסייע לחבר טוב, שליח צעיר ויקר המטופל בארבעה ילדים קטנים, שחלה לפני כמה חודשים במחלה הנוראה רח"ל ומאז חדל מלתפקד ומטה לחמו נשבר ל"ע ● ניתן לפרוס את התרומה עד 12 תשלומים סיפורו של השליח שחלה במחלהכולנו מתגייסים לסייע לשליח - הקליקו כאן ותרמו בעין יפה!
היענות אדירה לסייע לשליח שחלה במחלה; ממשיכים לסייע
ארכיון COL

כמעט אף-פעם, במהלך השנה, לא פנינו אליכם בבקשות סיוע. המקרה הנדון הוא שונה.

זהו לא "קמפיין גיוס כספים" ואין כאן גופים או ארגונים שעומדים מאחורי ההתרמה.

יש כאן מספר אברכים מאנ"ש, שהתגייסו לסייע לחבר טוב, שליח צעיר ויקר המטופל בארבעה ילדים קטנים, שחלה לפני כמה חודשים במחלה הנוראה רח"ל ומאז חדל מלתפקד ומטה לחמו נשבר ל"ע.

הבשורה על המחלה הנוראה נפלה על האברך כרעם ביום בהיר. חברים ומשפחה התגייסו כמובן לסייע, אך כדי שהוא יוכל להמשיך ולהחזיק בכבוד את משפחתו ולממן חלק גדול מהטיפולים היקרים שביטוחי הבריאות אינם מכסים, הוא נאלץ לפנות לעזרה.

כמה מחבריו, קבוצת האברכים המארגנים את ההתרמה עבור השליח, פנו אל ארגון "שקל הקודש" של ר' יוסי מור-יוסף במטרה להשתמש בפלטפורמה שלו לצורך מערך גיוס הכספים.

בהכירו את המקרה ואת השליח המדובר מקרוב, הוא נרתם לטובת המטרה והעמיד ללא תשלום, את המערכת שלו לטובת העניין. התורמים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל שקל שהם נותנים הולך ישירות למטרה, ללא תיווכים וללא עמלות.

התרומות עוברות ישירות לשליח, דרך "כולל חב"ד בצפת" המסייע רבות למשפחות מאנ"ש שנקלעו למצבי מצוקה, על מנת שניתן יהיה להפיק קבלות תרומה למעוניינים.

כמה שעות לפני יום הקדוש, ביום בו נוהגים להרבות ולהדר בנתינת צדקה, זו הזדמנות עבור כל אחד ואחת מכם לפתוח את הלב ולהרים תרומה בעין יפה לטובת עניין קדוש הקשור בהצלת נפשות של משפחה שלימה השוהה בשליחות.

ניתן לפרוס את התרומה עד 12 תשלומים.

גמר חתימה טובה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.