מערכת COL | יום ט' תשרי ה׳תשע״ה 03.10.2014

ה"מתנה היקרה" ששלח שלמה להט (צ'יץ') ז"ל לרבי

היום נערכה הלוייתו של מר שלמה להט (צ'יץ'), ראש העיר המיתולוגי של תל-אביב-יפו, שכיהן בראשה קרוב ל-20 שנה ● אחת מפעולותיו הזכורות ביותר היא קביעת "יום חינוך" מיוחד בעיר תל אביב-יפו לכבוד הרבי, בסמיכות לי"א ניסן, יום הולדתו של הרבי. קביעה זו הונצחה לדורות על תעודה מיוחדת בחתימתם של ראש העיר וכל חברי הנהלת העיר ● הרבי העניק יחס מיוחד לפעולה זו, ושלח מכתב אישי להנהלת העיריה ובראשם מר שלמה להט, מכתב שהוקרא ברבים במועצת העיר לסיפור המלא
ה

היום נערכה הלוייתו של מר שלמה להט (צ'יץ'), ראש העיר המיתולוגי של תל-אביב-יפו, שכיהן בראשה קרוב ל-20 שנה.

צ'יץ' היה בקשרים חמים עם מרכז חב"ד ליובאוויטש בתל-אביב ועם שליחו של הרבי לתל אביב-יפו הרב יוסף גרליצקי. הוא התרשם עמוקות מפעולות חב"ד בעיר ופעל באופן אישי להכרה  בשלוחי הרבי כרבנים רשמיים בת"א. פעמים רבות קיבל את שלוחי הרבי לפגישות בלשכתו וערך ביקורים במוסדות החינוך ובתי חב"ד בתל אביב-יפו.

אחת מפעולותיו הזכורות ביותר היא קביעת "יום חינוך" מיוחד בעיר תל אביב-יפו לכבוד הרבי, בסמיכות לי"א ניסן, יום הולדתו של הרבי. קביעה זו הונצחה לדורות על תעודה מיוחדת בחתימתם של ראש העיר וכל חברי הנהלת העיר. הרבי העניק יחס מיוחד לפעולה זו, ושלח מכתב אישי להנהלת העיריה ובראשם מר שלמה להט, מכתב שהוקרא ברבים במועצת העיר.

פרט מעניין במכתב זה הוא התודה החמה שמביע הרבי על ה"מתנה היקרה" שצ'יץ' שלח לו - ספר התניא שהודפס ע"י עיריית תל-אביב עם הסמל של העירייה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.