מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ה 01.10.2014

הכנסת ס"ת וקבלת עול מלכות שמים במפעל תמ"מ בלוד

במעמד מרגש של שמחה וריקודים הוכנס ספר תורה לבית הכנסת של עובדי תמ"מ – חברת בת של אל על ● במעמד השתתפו רבנים, מנהלי החברה ועובדים שתרמו יחד את ספר התורה ● את מעמד "קבלת עול מלכות שמים" חתם איש החסד הרב יעקב גלויברמן בתקיעת שופר  הכנסת ספר תורה בלוד
הכנסת ס

ספר התורה נרכש בתרומתם של עובדי תמ"מ (תעשיות מזון למטוסים)  ובסיוע ההנהלה. מאות מעובדי תמ"מ - חברת הבת של אל על לייצור ואספקת ארוחות כשרות למטוסים, השתתפו בהכנסת ספר תורה לבית הכנסת "תפארת תמ"מ" הממוקם בקומת הכניסה למפעל במתחם שדה התעופה.
ספר התורה נרכש בתרומתם של עובדי המפעל, שתרמו מכספם הפרטי ופדיון ימי חופשה וכן בסיוע הנהלת המפעל.

שירה ומעגלי ריקודים
בשעות הצהריים ליוו את ספר התורה בשירה ובמעגלי רוקדים מאות מעובדי המפעל בנתיב התנועה המעגלי, שנסגר לרגל האירוע. בראש מעגלי הרוקדים נראו הרב משה נחשוני – רב חברת תמ"מ, הרב יוחנן חיות – רב חב' אל על, הרב נסים אלמליח – רב רשות שדות התעופה והרב אבשלום קציר – רב אל על בעבר ואיש החסד הרב יעקב גלויברמן.

במעמד הכנסת ספר התורה נטלו חלק יו"ר מועצת המנהלים של תמ"מ נסים מלכי, מנכ"ל אל על דוד מימון, גב' ת. מוזס סגן יו"ר מועצת המנהלים של אל על, אליעזר שקדי מנכ"ל אל על לשעבר, סמנכ"לי אל על וחברי ההנהלה.

מעמד מרגש של קבלת עול מלכות שמים
עם הגעת ספר התורה לפתח המפעל התקיים מעמד קבלת עול מלכות שמים מרגש, שהסתיים בתקיעת שופר ע"י איש החסד הרב יעקב גלויברמן. ספר התורה הוכנס להיכל כשהוא נישא בידי דוד מימון מנכ"ל אל על.

חביבות לתורה בעשרת ימי תשובה
בסעודת המצווה בהשתתפות מאות העובדים, נשא דברים  הרב משה נחשוני, רב המפעל מזה כ-17 שנה, והעלה על נס את העובדה, שספר התורה נרכש בתרומתם של עובדי המפעל ובסיוע ההנהלה. "כולם שותפים בספר התורה וביטאו בזאת את החביבות לתורה. סימן יפה הוא, שהאירוע מתקיים בעשרת ימי תשובה, בפתח השנה החדשה". 

   

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.