מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ה 01.10.2014

אורחי המלך בהתוועדות תשרי המרכזית עם ה'חוזר' ● גלריה

אמש, מוצאי ו' תשרי, התקיימה ההתוועדות המרכזית, עם ה'חוזר' הרב יואל כהן, בהשתתפות קהל רב של אורחים שהצטופפו סביב השולחנות הערוכים והאזינו בשקיקה לדבריו ● ההתוועדות נמשכה שעות ארוכות, ור' יואל עורר את הבחורים בחיזוק ההתקשרות לרבי באמצעות לימוד תורתו, המובילה לקשר פנימי עם הרבי, ועל ההנהגה הדרושה במהלך השהות ב-770 ובכניסה לאהל הק' והשהות בסמיכות אליו  אורחי המלך
אורחי המלך בהתוועדות תשרי המרכזית עם ה'חוזר' ● גלריה
(צילומים: איציק רויטמן)
'ועד תלמידי התמימים העולמי', המופקד על אירוח אלפי אורחי חודש תשרי בחצרות קדשנו, קיים שורת אירועים ותוכניות מיוחדות בקשר עם וא"ו תשרי, יום ההסתלקות החמישים של הרבנית הצדקנית מרת חנה נ"ע.

אמש, מוצאי ו' תשרי, התקיימה ההתוועדות המרכזית, עם ה'חוזר' הרב יואל כהן, בהשתתפות קהל רב של אורחים שהצטופפו סביב השולחנות הערוכים והאזינו בשקיקה לדבריו.

ההתוועדות נמשכה שעות ארוכות, ור' יואל עורר את הבחורים בחיזוק ההתקשרות לרבי באמצעות לימוד תורתו, המובילה לקשר פנימי עם הרבי, ועל ההנהגה הדרושה במהלך השהות ב-770 ובכניסה לאהל הק' והשהות בסמיכות אליו. ר' יואל המחיש את הדברים בעובדות וסיפורים מיוחדים, והקהל ניגן ניגוני נשמה ושמחה.

ההתוועדות נמשכה עד לשעות הלילה המאוחרות, כשהאורחים הרבים יצאו ממנה בהתעוררות ובהתחזקות להמשך ימי תשרי המיוחדים במחיצת הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.