מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשע״ה 30.09.2014

רבבות באמירת סליחות בכותל במהלך עשרת ימי תשובה

רבבות ממשיכים לנהור מדי לילה לרחבת הכותל לאמירת סליחות. אמש השתתפו כשלושים אלף איש בעצרת סליחות מרכזית בראשות הרבנים הראשיים לישראל, רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ ורבה של צפת הרב שמואל אליהו  סליחות בכותל
רבבות באמירת סליחות בכותל במהלך עשרת ימי תשובה
רבבות ממשיכים לנהור מדי לילה לרחבת הכותל המערבי לאמירת סליחות.

אמש השתתפו כשלושים אלף איש בעצרת סליחות מרכזית בראשות הרבנים הראשיים לישראל, רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ ורבה של צפת הגר"ש אליהו שליט"א שאורגן ביוזמת איגוד הקהילות בישראל.

גם היום ומחר יתקיימו עצרות גדולות לאמירת סליחות בראשותו של רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ, כאשר השיא יהיה ביום חמישי זה – ליל ערב יום הכיפורים במעמד הרבנים הראשיים לישראל, רבנים וגדולי תורה. כל העצרות מיועדות לכלל הציבור.

רב הכותל המערבי הרב רבינוביץ אמר כי: "בכל שנה מחדש אני נפעם מעוצמת החיבור של עם ישראל אל הכותל ואל אמירת הסליחות של הימים הנוראים. בימים אלה מוסרות כל המחיצות בין אדם לחברו, בין עדות ישראל השונות ובין זרמים ודעות; ורבבות יהודים מתאחדים בתפילה מול אבני הכותל העתיקות. זהו מראה שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

"מידי שנה עולה מספר המתפללים בכותל בימים הנוראים. מראה הרבבות הגודשים את רחבת הכותל בשעות הלילה בשבוע מיוחד זה הוא חוויה בלתי נשכחת". עוד הוסיף הרב: "האתגר הלוגיסטי האדיר של ימי הסליחות בכותל מתגמד מול העוצמה הרוחנית והאחדות שמתגלה ברחבת הכותל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.