מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תשע״ה 29.09.2014

ת'הא ש'נת ע'ת ה'בריאות: פעילות תוססת ב'הדסה' ● תיעוד

בית חב"ד הדסה, בראשות השליח הרב ישראל נפתלין, עבד שעות נוספות בערב החג להכנת כ-3000 ערכות מהודרות לקראת ראש השנה ● הערכה כללה תפוח, דבש, ועלונים לחג ● בימים שקודם לחג, נפגש הרב נפתלין עם עובדי המרכז ותקע להם בשופר ושוחח איתם  פעילות בהדסה
ת'הא ש'נת ע'ת ה'בריאות: פעילות תוססת ב'הדסה' ● תיעוד
שנה לא פשוטה עברה בין המסדרונות הארוכים של הקמפוס הרפואי 'הדסה' שבירושלים. עם סיומה של השנה החולפת, ולקראת השנה החדשה, ייחלו לעצמם מנהלי בית הרפואה: "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה". את העידוד לכך הם שאבו משליח הרבי למרכז הרפואי הדסה – הרב ישראל נפתלין.

בית חב"ד הדסה עבד שעות נוספות בערב החג להכנת כ-3000 ערכות מהודרות לקראת ראש השנה. הערכה כללה תפוח, דבש, ועלונים לחג. אריזת הערכות התאפשרה הודות לתלמידות בית ספר חב"ד "בית חיה" שבביתר עילית, שהתגייסו להכנת 3000 הערכות.

בימים שקודם לחג, נפגש הרב נפתלין עם עובדי המרכז הרפואי (פרופסורים, רופאים, אחיות, עובדי מינהל ומשק), תקע להם בשופר ושוחח איתם.

הסגל הבכיר כמו גם שאר עובדי בית הרפואה קיבלו בשמחה רבה את ברכת שליח הרבי למקום ביחד עם הערכה המצורפת, תוך תקווה וציפייה לשנה טובה ומתוקה יותר. כמובן, צוות בית חב"ד לא פסח על החולים ובני משפחותיהם השוהים במקום, שקיבלו בהתרגשות את הערכה המיוחדת, והתברכו גם הם בכתיבה וחתימה טובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.