מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשע״ד 22.09.2014

מאות ב'דינר' הראשון של מרכז החסד באור יהודה

בערבו של יום שני התקיים הדינר הראשון של מרכז החסד שע"י מוסדות חב"ד אור יהודה ● הרב ציון כהן רבה של העיר אור יהודה בדבריו הביע התפעלות מפעילות של מרכז החסד שהוקם בשנה האחרונה ולדאגתם לכל יהודי ויהודי בעיר אם זה בחבילות מזון או אפילו ארוחת בוקר לכל ילד שאין לו מה לאכול בבית  לסיפור המלא
מאות ב'דינר' הראשון של מרכז החסד באור יהודה
בערבו של יום שני התקיים הדינר הראשון של מרכז החסד שע"י מוסדות חב"ד אור יהודה.

את האירוע פתח המנחה הרב דוב הלפרין במעלת החסד לפני יום הדין, הרב ש"ז הנדל מנהל הת"ת אור מנחם צפת כובד באמירת פרקו של הרבי לאחריו הוזמן לדוכן הנואמים הרב ציון כהן רבה של העיר אור יהודה בדבריו הביע התפעלות מפעילות של מרכז החסד שהוקם בשנה האחרונה ולדאגתם לכל יהודי ויהודי בעיר אם זה בחבילות מזון או אפילו ארוחת בוקר לכל ילד שאין לו מה לאכול בבית.

כן נשאו דברים הרב מ"מ פרידמן השליח הראשי באור יהודה, וידידי מרכז החסד מר יהודה הראל ומר אבישי דרורי כל אחד בשפתו ציין את התפעלות שלו בביקורו במרכז החסד.

רגע השיא הגיע שהמנחה מזמין את מנכ"ל מרכז החסד לשאת את דברו הרב יחיאל פלמן שסקר את פעילות מרכז החסד והסיפורים ששומע על הצלת נפשות ממש, ופורס את תוכניות המרכז לקראת חודש החגים והשנה כולה, והקהל מריע לדבריו.

לאחר מכן פותח המנחה את המכירה פומבית לטובת מרכז החסד, שהידידים מתחרים ביניהם מי יזכה בדולר מהרבי או במכתב מהרבי ויין מכוס של ברכה, וכך אור יהודה מלאה בזכיות לקראת השנה החדשה.

סיים את האירוע יהודי יקר של"ע חרש אלם שתיאר בהתרגשות את תחושתיו בבית כנסת חב"ד וסיוע שהוא מקבל ממרכז החסד וקרא לכולם לבוא ולתמוך ביד רחבה, שמחו ושרו באירוע הזמר החסידי ידיד המוסדות ר' מנדי ג'רופי ויובל טייב עם הנגן משה אברהם,
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.