מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ד 18.09.2014

"החזון? להיות מהמובילים בשוק הנדל"ן המקומי" ● אחד משלנו

מדור 'אחד משלנו' של COL, חוזר שוב, ומארח לקראת השנה החדשה את ר' שחר שפינר, מנהל ומקים חברת 'שפינר בנייה ויזמות' ● בסימן של צמיחה, בניה והתחדשות לקראת השנה החדשה, קבלו הצצה נדירה לתחום ענף הבניה והיזמות בארץ  שחר שפינר 
שחר שפינר
מאת שלומית

שם העסק:
חברת 'שפינר בניה ויזמות'.
שנת הקמה: 2001
מנהל העסק: ר' שחר שפינר, חסיד חב''ד ותושב כפר חב''ד

פרופיל החברה: 'שפינר', הינה חברה קבלנית המבצעת שירותי בניה הכוללים - שלד ומפתח במרכז הארץ.

בנוסף, היא חברה יזמית הקונה מגרשים שכבר מאושרים ע"י התב"ע המקומית לבנייה, בעלי הליכי תכנון מהירים, וכניסה לשטח.

חברת 'שפינר בניה ויזמות', הוקמה בתחילת שנות ה-2000 על ידי הקבלן שחר שפינר.
בתחילת דרכה, הצטיינה החברה בביצוע מושלם של עבודות שיפוצים ותוספות קטנות ומקצועיות המאופיינות בדיוק בפרטים.

לאחר כשנה וחצי של עבודות שיפוצים, עבר הקבלן לבניית וילות וקוטג'ים משלב השלד ועד גמר, בהתאם לרצון ולדרישות הלקוח.

במהלך השנים צברה החברה ידע וניסיון רב בעבודות הבניה ובנתה עשרות וילות לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיו. עם השנים וצבירת הניסיון, הגדילה החברה את היקף עבודותיה עד שבשנת 2009 הפכה לחברת "שפינר בניה ויזמות".

כאמור, 'שפינר' משלבת ידע וניסיון עם הבנת צרכי הלקוח, תוך מתן שרות אישי מסביב לשעון. אמינותה של החברה ואיכות הביצוע, משמשים כאבן דרך לפעילותה בענף הבניה.

מרכז פעילותה של 'שפינר בניה ויזמות', הינו בגוש דן והשרון. החברה מעסיקה את הטובים בבעלי המקצוע, אזרחים ישראלים ו\או בעלי אישורי כניסה ועבודה למדינת ישראל.

החברה מקפידה על ביצוע העבודות במהירות, יעילות וע"פ התקנים ותוכניות העבודה. מנהל החברה ואו מנהל עבודה מפקחים באופן אישי ויומיומי על העבודה ודואגים לביצוע העבודות על הצד הטוב ביותר.

כחלק מהתקדמות ותנופת החברה בשנת 2011, החברה נכנסה גם לעסקי היזמות והשקיעה בקרקעות ומגרשים לבנייה רוויה במרכז הארץ - חולון, פתח תקווה, ראשון לציון. תוך כדי שהיא משמשת גם כחברה יזמית וגם כחברה ביצועית, מה שמאפשר לה להיות תחרותית במחיר יחד עם שמירה על רווחיות. דבר זה מהווה יתרון משמעותי בענף הנדל"ן.

סקירה כללית של עבודות שנעשו בעבר:
בשנת 2011 החברה קנתה מספר מגרשים לבניה של צמודי קרקע בשכונת "נווה חוף" באזור הכי נחשק בראשון לציון מפאת הקרבה לים. חברת 'שפינר בנייה ויזמות', היא שניהלה את הפרויקט ועמדה מול היועצים, האדריכלים, השמאים, המודדים וכלל בעלי המקצוע. ב"ה בסוף שנת 2013 נמכרה הווילה האחרונה בפרויקט.

בשנת 2013 החברה לקחה על עצמה לבנות למעלה מ- 10 צמודי קרקע. מהמסד ועד הטפחות בעיר פתח תקווה ליזם בשם עדי צים הבעלים לשעבר של "כמעט חינם", כאשר לעדי מצידו נותר רק לקבל את צרור המפתחות לבתים החדשים. ב"ה לקראת אמצע שנת 2014 החברה סיימה את הפרויקט ואחרון הדיירים נכנס.

בתחילת שנת 2014 החברה התחילה לבנות 9 צמודי קרקע ב- 300 בחולון - השכונה הטובה ביותר בעיר, עד היום החברה כבר סיימה 5 וילות ובעז"ה אמורה לסיים את השאר עד סוף שנת 2014.

בעיצומה של שנת 2014 החברה קנתה מגרש בשותפות עם חברת "שכטר אופטיקנה נדל"ן" בעיר פתח תקווה ל כ- 30 יחידות דיור. המגרש נמצא בהליכי רישוי מול העיריה עם בקשה לקבלת תב"ע מקומית, הצפי לתחילת הבנייה הינו אמצע שנת 2015.
פרויקטים נוכחיים העומדים על הפרק:

בימים אלו החברה סגרה חוזה לקניית מגרש בעיר חולון לבנייה של 21 יחידות דיור בבניין המתפרש על 7 קומות. המגרש כבר עבר את כל תהליכי התכנון האדריכלי וההנדסי והוגשו כל התכניות לעירייה ע''מ לקבל אישור סופי. הצפי להיתר בניה סופי, הינו חודש עד מקסימום 3 חודשים מהיום.

דבר זה מהווה כידוע, יתרון משמעותי ברכישת המגרש שלא מצריך הליכי תכנון נוספים כמו בכל מגרש אחר שבו יש הליכי תכנון שלוקחים בממוצע שנה וחצי עד כניסת הטרקטורים בפועל לשטח הבנייה. מה שאומר, תוך 16-18 חודשים, הבניין יעמוד בעז''ה על תילו ויהיה מוכן לכניסת דיירים.

אג'נדה מקצועית:
המוטו העיקרי שהוא למעשה הנדבך החשוב ביותר עליו מושתתת החברה, הוא העיקרון לפיו החברה מעסיקה אך ורק בעלי מקצוע ( אדריכלים, מהנדסים, יועצים, שמאים, מודדים, עו"ד ועוד) איכותיים, מקצועיים, אמינים ומהטובים ביותר שיש בשוק המקומי שבו החברה בונה, כך שהם כבר מכירים את כל השיג והשיח מול כל הגורמים המכריעים את הכף בעירייה, מה שמוביל לפרקטיקה מעשית של כל התהליכים בלי עיכובים מיותרים בבירוקרטיות מיותרות ובפרוצדורות מתישות.

החזון:

להיות חברה קבלנית ויזמית מהמובילות בשוק הנדל''ן המקומי ללא מינופים והוצאות של הון על פרויקטים חלומיים המוגדרים כך ומן הסתם שגם נשארים כך.

החברה החלה את דרכה בכפר חב"ד עם תנופת הבנייה במקום והוספת השכונה החדשה, החברה מאמינה בכך שהברכה שלה היא העבודה ושיתוף הפעולה עם כמה שיותר אנשים מאנ"ש הן כבעלי מקצוע המועסקים על ידה והן כלקוחות להם היא מבטיחה את האמינות וההוגנות המקסימאלית.

יתרון החברה:
מסוף שנת 2013 החברה עשתה שינוי המהווה נקודת ציון משמעותי להתקדמותה בענף הביצוע. 'שפינר' החלה להעסיק ישירות את העובדים ללא מתווכים והיא האחראית הישירה לכל העבודות המתבצעות תחתיה. הבלעדיות הזו מקנה לחברה את שמה הטוב גם בקרב רוכשי הדירות וגם בקרב בעלי המקצוע בתחום המעוניינים לעבוד עם 'שפינר' על פרויקטים נוכחיים וכן על כאלה עתידיים.

כיום החברה מונה קרוב ל - 50 פועלים העובדים תחת החברה ישירות, דבר המאפשר למקסם את תוצאותיה בכל קנה מידה אפשרי בתחום זה.

טיפים ל'עצמאיים מתחילים' או מקימי עסק בתחילת דרכם:
"הטיפים שלנו מקופלים במילה אחת", אומרים ב-'שפינר', "מילה שיש בה חוסר בומבסטיות מחד ומשמעות רחבה ועמוקה מאידך; 'עשייה'- פשוט כך. המוטו בכל עסק כלכלי וכן בכל דבר בחיים הוא עשייה, עשייה ועוד פעם עשייה".

מה שמוביל אותנו ל-'אני מאמין' של שפינר:
"פחות דיבורים ויותר מעשים".

שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.