מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ד 11.09.2014

מדור צרכנות ● שמחות, נעליים, קרמיקה, מארזי חג ועוד

מרכז התקשורת החב"די - COL, מגיש גם השבוע מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים. במסגרת המדור יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים במגזר החרדי והחבד"י ● והשבוע: שמחות, נעליים, קרמיקה, מארזי חג ועוד  מדור צרכנות
מדור צרכנות ● שמחות, נעליים, קרמיקה, מארזי חג ועוד
עכשיו ב"מכללה החרדית ירושלים": תואר אוניברסיטאי בפסיכולוגיה לנשים, ללא צורך בפסיכומטרי.

בשנים האחרונות מפנה המגזר החרדי זרקור מיוחד אל ענף הפסיכולוגיה. תחומים שבעבר לא טופלו מקבלים כיום הכרה רשמית והבנה, כי פסיכולוגיה יכולה לבוא לעזר במצוקות ובעיות שונות גם אצלנו במגזר .
ההתעסקות בנושא מביאה נשים רבות לבדוק אפשרות של לימודי פסיכולוגיה מעמיקים, בכדי לתת בהמשך שירות בקהילה.

מי שזיהתה את המחסום המונע מנשים להשתלב בתחום הנחוץ כל כך במגזר, היא הרבנית עדינה בר שלום, יו"ר המכללה החרדית, הפועלת ללא לאות לרווחת הסטודנטיות החרדיות. הרבנית בר שלום הרימה את הכפפה ופותחת בקרוב מסלול ייחודי ללימודי תואר ראשון אוניברסיטאי בפסיכולוגיה, ללא צורך בפסיכומטרי .

המסלול הייחודי שיקל על הסטודנטיות משמעותית, יהיה בפיקוח רבני מלא ויימשך כ-3 שנים, 4 ימים בשבוע במכללה החרדית אשר בגן הטכנולוגי במלחה ירושלים.
בסיום הלימודים תזכינה הבוגרות בתואר אוניברסיטאי יוקרתי מטעם אוניברסיטת בן גוריון המפורסמת, אשר תאריה נחשבים מאד בעולם התעסוקה.
ובאשר לאמהות המטופלות בפעוטות, להן הקימה המכללה מעון חמים ונעים המאפשר להן ללמוד בראש שקט בידיעה שילדן נמצא קרוב אליהן ומקבל טיפול מסור ואוהב.



שנה מתוקה ב'עלית'

'עלית' מקבוצת שטראוס, נערכת לחגים ומציעה 'בונבוניירות לבבות' - מוצר מפנק שימתיק לנו את החגים, בכשרות בד"צ העדה החרדית.
הבונבוניירות של 'עלית' הן מארזים המעוצבים בצורת לב, בשני גדלים שונים, המכילים לבבות שוקולד חלב משובח ואיכותי במילוי קרם אגוזים הנימוחים בכל נגיסה. הלבבות הן מתנה מושלמת לחג, ליום הולדת ולכל חגיגה.
לדברי אייל דרור, מנכ"ל חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס: "ראש השנה והחגים מהווים הזדמנות נהדרת להעניק איחול מתוק ולבבי לכל מי שחשוב לנו. השילוב בין הצורך של הצרכנים למתנות מתוקות ומפנקות במחיר שווה לכל כיס, לבין המגמה של עלית להרחיב את סל המתוקים בכשרות בד"צ העדה החרדית, הביא אותנו להשיק במגזר החרדי מוצר ייחודי המיועד לכל המשפחה, ולכן יצאנו השנה עם בונבוניירות לבבות איכותיות במיוחד שימתיקו את החגים, ומתאימות גם לתשורה קטנה לכל אירוע".
בונבוניירות לב חלב קטן של 50 גרם המכיל 8 יחי' בודדות של לבבות שוקולד. ובובוניירות לב חלב גדול של 162 גרם המכיל 26 יחי' בודדות של לבבות שוקולד.





לגעת ביוקרה: מכירת קיץ לוהטת בחנויות העודפים של 'נגב'


מבצעי סוף עונה לוהטים בקבוצת 'נגב': במהלך החודש הקרוב יציעו בחנויות 'נגב עודפים' מגוון מוצרים לעיצוב וריצוף הבית במחירים מוזלים במיוחד, זאת מתוך מטרה לאפשר לקהל הרחב ליהנות מקולקציות ייחודיות של מותגי יוקרה ובתי עיצוב בינלאומיים המשווקים ב 'נגב' לאורך כל השנה, אך ברמת מחירים נמוכה במיוחד - שתאפשר לכל אחד לגעת בעולם חדש של עיצוב.

במכירת הקיץ הגדולה, תוכלו לרכוש בחנויות העודפים של 'נגב' קולקציות משנים קודמות וסופי סדרות יוקרה. בין השאר יוצע חדר אמבטיה קומלט הכולל: ריצוף, חיפוי, דקורים, אמבטיה, ברז, אסלת 'מונובלוק', מוט מקלחת, ארון לחדר האמבט, כל זאת ב3,999 ₪ בלבד!

אז אם גם אתם רוצים לגעת ביוקרה ולהגשים חלום במחיר נמוך במיוחד, 'נגב' מזמינה אתכם לנצל את ההזדמנות, להיכנס ל'נגב עודפים', וליהנות מחוויית קנייה מושלמת ובעיקר מוזלת.

את המוצרים יהיה ניתן להשיג בחנויות העודפים של רשת נגב: בצומת ביל"ו, א.ת. קריית עקרון, ובסגולה פתח תקווה, סמטת חיים גרינברג 5.




ההרשמה לעונת החורף באולמי הדודאים בעיצומה

בימים אלה, כשההכנות לחגי תשרי בעיצומן, יש משפחות רבות שמתחילות לתכנן גם את השמחות שלהם לעונת החורף הקרובה. שידוכים רבים שנסגרו בשעה טובה לאחרונה, מנצלים את ההזדמנות על מנת לתאם ולסגור אולם שיהפוך את השמחה שלהם לחוויה שלא תשכח.
באולמי הדודאים, האולם הוותיק לאירועים יוקרתיים בבני ברק מזמינים אתכם להתרשם מהאירועים היוקרתיים ולהפוך את האירוע שלכם לאחד מאותם אירועים מיוחדים שנערכים במקום. בחדרי הטעימות של אולמי הדודאים שנמצאים תחת ההשגחה המהודרת של הרב לנדא, תוכלו לטעום ולהתרשם מתפריט עם שלל מנות גורמה לבחירתכם.
ב'דודאים', יחשבו עבורכם על כל הפרטים החשובים ביום שמחתכם. החל ממעצבת הבית שתוכלו לשכור את שירותיה, כך שתדאג לכל התכנון העיצובי של האולם, ועד לחדר ייחוד מאובזר לטובת הזוג המתחתן, המאפשר לכלה להתארגן בנוחות להמשך האירוע.




חדש מ'אורביטול'- משחת שיניים בעלת נוסחה חדשנית למניעה והסרה עדינה של כתמים חיצונים בטעם מרענן

קוסמופארם, יצרנית ומשווקת את מוצרי 'אורביטול' משיקה משחת שיניים חדשה 'אורביטול' אוקסיג'ן, למניעה והסרה עדינה של כתמים חיצונים.

הרגלים כמו עישון , שתיית יין אדום, תה, קפה ומאכלים שונים גורמים להכתמת השיניים לאורך זמן. משחת השיניים אורביטול אוקסיג'ן בעלת נוסחה חדשנית המכילה תרכובת חומרים פעילים להסרה עדינה של הכתמים מבלי לפגוע בזגוגית השן.

המשחה בעלת מקדם שחיקה דנטלי נמוך ולכן מתאימה לשימוש יומיומי. היא מצטיינת בטעם מרענן ומספקת הגנה לשיניים גם מפני עששת.
שימוש יומיומי באורביטול אוקסיג'ן יפחית יצירת פלאק והצטברות עששת.

על בסיס נתוני סטורנקסט , קטגוריית משחות שיניים להלבנה גדלה בשנה האחרונה בכ – 30% .קוסמופארם ממשיכה להיות שחקן מרכזי בשוק משחות שיניים להלבנה ולהוביל בהשקת מוצרים חדשניים מהשורה הראשונה בחזית המדע.



חדש מיקבי כרמל: מארזי שי לראש השנה 2014


יקבי כרמל, היקב הגדול והוותיק בישראל, משיק מארזי שי חדשים לקראת ראש השנה את מארזי "תנובת הארץ"- יינות איכות מקומיים המלווים במוצרי גורמה ממטעמי "דרך היוצרים".
סיפורה של יקבי כרמל שזור בסיפורו של היישוב העברי בארץ. בשנים האחרונות חברת היין בעלת המורשת החלוצית מרחיבה את פעילותה בנטיעת כרמים באזורי גידול איכותיים, וייצור יינות חדשים ומשובחים תוך תהליכי ייננות מוקפדים. אוסף מארזי החג של "יקבי כרמל" מציע מגוון רחב של יינות המאפשר לכל אחד לבחור את היין המתאים לכל רגע בחג.


פאקו מרטין מציגה: קולקציית דגמים חדשים של נעלים אלגנטיות שיעשו לכם את השמחה!


עונת השמחות בעיצומה, אולמי החתונות מלאים בשושבינים ובקרובי משפחה וחברים, שחוגגים את יום החתונה, להשלמת ההופעה הייצוגית, מומלץ תמיד לנעול נעליים אלגנטיות, , עם גימור מעוצב וחדשני, חברת 'פאקו מרטין' המובילה בתחום ההנעלה והאהודה בקרב בני הישיבות ממשיכה את ההצלחה ומזמינה אתכם להתרשם מקולקציית הנעליים האלגנטיות החדשה, אותה השיקו בחברה לאחרונה. בקולקציה תמצאו נעלי עור מעוצבות עם גימורים מיוחדים ואופנתיים.

לא מתפשרים לא על נוחות ולא על אופנה!

נעלי 'פאקו נחשבים לנעליים נוחות במיוחד, כך תוכלו לנעול נעליים אלגנטיות, נוחות ומעוצבות בשלל דגמים ועיצובים, מבלי להתפשר על נוחות הנעליים.

'פאקו מרטין' היא הבחירה האולטימטיבית עבור החתן שרוצה להיות במיטבו ביום המאושר בחייו. והעיקר שיהיה במזל טוב!

היבואן בלעדי בישראל של נעלי פאקו מרטין: קבקב יבוא הנעלה בע"מ.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.