מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ד 11.09.2014

התוועדות במשרד לשירותי דת לרגל ח"י אלול

היום (חמישי) קיים המשרד לשירותי דת התוועדות לרגל ח"י אלול עם הרב יעקב סלונים, שליח חב"ד בשכונת גבעת מרדכי, בהשתתפות כ-30 מעובדי המשרד ●  מנכ"ל המשרד לשירותי דת, אלחנן גלט: "המשרד לשירותי דת עצר לשעתיים, באמצע יום שגרתי של עבודה- פגישות, טלפונים ועוד, כדי לציין את יום ח"י באלול" לסיפור המלא
התוועדות במשרד לשירותי דת לרגל ח

היום (חמישי) קיים המשרד לשירותי דת התוועדות לרגל ח"י אלול עם הרב יעקב סלונים, שליח חב"ד בשכונת גבעת מרדכי, בהשתתפות כ-30 מעובדי המשרד.

גבריאל כהן, רו"ח, מנהל תחום התקשרויות רכש ופיקוח תקציבי, יוזם ומארגן ההתוועדות אמר ל-COL:  "בתוך כל שטף העבודה  וקצב החיים, חשבתי שראוי להתייחס קצת לנשמה האלוקית שבתוכנו, ולכן קיבלתי על עצמי לארגן התוועדות לכבוד היום הקדוש במשרד ממשלתי האחראי על שירותי הדת היהודית במדינה.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, אלחנן גלט: "המשרד לשירותי דת עצר לשעתיים, באמצע יום שגרתי של עבודה- פגישות, טלפונים ועוד, כדי לציין את יום ח"י באלול, יום הולדתם של הבעש"ט ורבנו הזקן. בין כל העבודה המרובה אל לנו לשכוח את הימים בהם אנו נמצאים היום, בחודש הרחמים והסליחות, ואנו מחויבים להכניס את מעט הרוחניות אל שגרתנו. השיעור היה מרתק ומאוד מעניין. תודה רבה לגבריאל כהן על היוזמה והארגון".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.