מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״ד 10.09.2014

רשויות הבטחון בהודו הגבירו את האבטחה בבתי חב"ד

שליחי חב"ד בהודו מציינים כי למרות זאת אין פאניקה וחשוב לציין כי ההתרעה באה רק מצד הרשויות ההודיות ולא מ'המטה ללוחמה בטרור' הישראלי, שם אמרו כי אין מידע קונקרטי על נסיון לבצע פיגוע לסיפור המלא
רשויות הבטחון בהודו הגבירו את האבטחה בבתי חב
האבטחה בכניסה לבית חב"ד במומביי

יממה לאחר אזהרת הודו על התראה לפיגוע בריכוזים ישראליים בחודש החגים, רשויות הביטחון בהודו הגבירו את האבטחה באתרים יהודיים במדינה, למרות זאת שליחי חב"ד בהודו מציינים כי אין פאניקה וחשוב לציין כי ההתרעה באה רק מצד הרשויות ההודיות ולא מ'המטה ללוחמה בטרור' הישראלי, שם אמרו כי אין מידע קונקרטי על נסיון לבצע פיגוע.

הרב ישראל קוזלובסקי, שליח חב"ד במומבאי, שחנך את בנין בית חב"ד מחדש לפני כשבועיים אמר: "אנחנו פוקחים עוד עין אבל ממשיכים כרגיל. מטבע הדברים אנשים רואים כותרות על זה וזה מפחיד אותם, אבל אין סיבה ואנו לא שוברים את הכלים". גם הוא העיד כי הרשויות בהודו הגבירו את האבטחה סביב המוסדות היהודיים. "אין סיבה חריגה לפאניקה וצריך לקחת את הדברים בפרופורציות כי היו לנו כבר התרעות כאלה השנה".

הרב מענדל לרנר, מבית חב"ד בניו דלהי, אמר כי מאז המבצע ניכר כי יש יותר אנשי אבטחה במקום. "יש אנשים שחוששים אבל כשרואים את המשטרה בחוץ הם נרגעים, אני סומך על הקדוש ברוך הוא".

הוא גם ציין כי בבית חב"ד בדלהי נערכים לקליטת ישראלים רבים לקראת החגים הקרבים ובאים. "תמיד יש פה מתיחות אבל בינתיים הכל כרגיל". כאמור, במטה הישראלי ללוחמה בטרור ניסו למתן אתההודעה של ההודים על אפשרות לפיגוע מצד אל־קעידה, ואמרו כי אין מידע קונקרטי על כוונה כזו. יחד עם זאת, בשיתוף עם השלטונות המקומיים פועלים בישראל לאבטח את התקהלויות הישראלים כדי למנוע נסיון כזה, באם יהיה, בין השאר על רקע המתיחות הבטחונית, אחרי מבצע צוק איתן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.