מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשע״ד 10.09.2014

ערב ט"ו אלול: חגיגת סיום מבצע תורה ברחובות

ערב ט"ו אלול –יום התייסדות "תומכי-תמימים" נערך כנס מפואר בישיבת "מאור מנחם" חב"ד ברחובות, בהשתתפות הורי התלמידים שיחי' כסיום למבצע תורה שנערך בישיבה בשנה"ל שעברה ● המבצע היה משולב במבצע ארצי שע"י "ועד תלמידי התמימים" ללימוד ושינון מסכת שבת ובנוסף לזה היו בישיבה משימות נוספות-לימוד ובחינה על ארבע שיחות יסודיות של הרבי ב"עיניני גאולה ומשיח" לסיפור המלא
ערב ט
צילום: סיון אופיר
ערב ט"ו אלול –יום התייסדות "תומכי-תמימים" נערך כנס מפואר בישיבת "מאור מנחם" חב"ד ברחובות, בהשתתפות הורי התלמידים שיחי' כסיום למבצע תורה שנערך בישיבה בשנה"ל שעברה.

המבצע הי' משולב במבצע ארצי שע"י "ועד תלמידי התמימים" ללימוד ושינון מסכת שבת ובנוסף לזה היו בישיבה משימות נוספות-לימוד ובחינה על ארבע שיחות יסודיות של הרבי ב"עיניני גאולה ומשיח", תניא בע"פ ועוד, פעולות שב"ה הצליחו בעזרת התלמידים השלוחים המסורים.

מרא דאתרא וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב גלוכובסקי שליט"א הביע את התפעלותו מכמות החומר הנלמד והפליא בדבריו על החשיבות בעידוד וה"שטורעם" הנעשה סביב הלימוד.

ראש הישיבה הרב חיים אהרון שליט"א פרס בפני משתתפי הכנס את תוכנית הלימודים לשנה הבאה בלימוד כל מסכת גיטין,ועודד את הת' כיצד גם כשיש קשיים בלימוד ניתן להתגבר ולהצליח.

מנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד ברחובות הרב אלימלך שחר שיחי' הרחיב בדבריו כיצד שמע מהרבי את המשפט "רחובות"-שיהי' בהרחבה וב"ה כיום רואים זאת בלמעלה מ1000 תל' כ"י שמתחנכים במוסדות ברחובות ובירך את הת' בהמשך השקעה בהצלחה בלימודים.

בסיום הכנס נערכה חלוקת הפרסים-המלגות שב"ה במהלך כל שלבי המבצע חולקו עשרות אלפי שקלים כמלגות והוגרלו שני כרטיסי טיסה לרבי
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.