מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשע״ד 09.09.2014

תשרי בליובאוויטש תשע"ה: ועד התמימים פתח את ההרשמה

ועד תלמידי התמימים העולמי, בא כוח הנהלות ישיבות תות"ל המופקד על אירוחם הגשמי והרוחני של אלפי התמימים המגיעים להסתופף בחצרות קדשנו בחגים, פתח בישיבות ברחבי תבל את הרישום לשהות בתשרי בבית חיינו ● איך נרשמים? מה מספק הוועד? וגם: על מערך ההסעות היומי לאוהל  תשרי בליובאוויטש
תשרי בליובאוויטש תשע
ועד תלמידי התמימים העולמי, בא כוח הנהלות ישיבות תות"ל המופקד על אירוחם הגשמי והרוחני של אלפי תלמידי התמימים המגיעים להסתופף בחצרות קדשנו בימי חודש החגים, פתח בימים אלו בעשרות הישיבות ברחבי תבל את הרישום לשהות בתשרי בבית חיינו.

הרישום מתבצע אצל הנציגים בישיבות השונות, כשהחל מיום כ"ב באלול ה'תשע"ד ועד ליום כ"ח בתשרי ה'תשע"ה, יוכלו תלמידי התמימים להנות מאירוח מלא.

זוהי יריית הפתיחה לקראת חודש עמוס במחיצת הרבי, במהלכו ישהו תלמידי התמימים באהל הק' ובבית חיינו, ילמדו בהתמדה ושקידה, ישתתפו בהתוועדויות יומיות, פאנלים, שיעורים, כינוסים ותוכניות סביב השעון. הועד הוציא בימים אלו לאור את החוברת 'לבקר בהיכלו', כהכנה לקראת הנסיעה וכל בחור מקבל אותה עם הרישום לחודש תשרי. לצדה יצאו לאור עוד מספר חוברות לימוד עיוניות למשך חודש החגים, כשבמהלך החודש יופיעו אף הקובצים והעלונים "לחיזוק ההתקשרות" שקנו להם מקום של כבוד וציפייה בעולם החב"די.

לצד כל אלו, מספק הועד מקומות לינה מטופחים ושלוש ארוחות מזינות ועריבות מדי יום, לצד סבסוד הנצרך במהלך החודש כגון כפרות בערב יום כיפור וערבות בהושענא רבה.

הועד מוציא מדי יום אוטובוסים במחיר של דולר בודד בלבד לאהל הק', בהם נוסעים מדי יום מאות מתלמידי התמימים אל ד"א הק' של הרבי.

במהלך החודש מקיים הועד רישום מקיף על שמירת הסדרים של אלפי האורחים, לצד מבחנים בנגלה ובחסידות, ובתום החודש נערכת הגרלה על כרטיסי טיסה, קונטרסים ודולרים מידו הק' של הרבי, ועשרות ספרים.

לאורך כל חודש תשרי, COL יספק גלריות, רשמים ודיווחים אינטנסיביים מהנעשה בחצרות קדשנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.