מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשע״ד 03.09.2014

בעקבות ההכרזה על 'אדמות מדינה': גינויים בעולם

לאחר הכרזת ישראל על 4000 דונם בגוש עציון כ'אדמות מדינה', מסע הגינויים נמשך: לאחר גינוי ה'איחוד האירופי' ודוברת מחלקת המדינה האמריקנית, שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי טילפן אמש (שלישי) לרוה"מ נתניהו ומחה בפניו על ההחלטה ● שר החוץ איווט ליברמן: "גוש עציון מבטא את הקונצנזוס הרחב ביותר בחברה הישראלית"  הכרזה על אדמות מדינה
בעקבות ההכרזה על 'אדמות מדינה': גינויים בעולם
תמונת אילוסטרציה (col)

בעקבות הכרזת מתאם הפעולות בשטחים בתחילת השבוע על הכרזה של 'שטחי מדינה' בהתאם להחלטת הממשלה עם תום מבצע "שובו אחים", החל מסע גינויים בעולם.  דוברת מחלקת המדינה ג'ון סאקי אמרה כי "אנו מודאגים עמוקות מההכרזה", "ואנו קוראים לממשלת ישראל לחזור בה ולהפוך את ההחלטה". שר החוץ של ארה"ב גו'ן קרי שוחח אתמול (שלישי) בטלפון עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומחה בפניו על ההחלטה. גם האיחוד האירופי פירסם אתמול הצהרת גינוי, שבה נאמר כי "ההתנחלויות אינן חוקיות לפי החוק הבינלאומי ומהוות מכשול לשלום".


גם גורמי שמאל בארץ הצטרפו ל'חגיגת הגינויים', בהודעות משלהם.


ואילו שר החוץ איווט ליברמן הגן על החלטת הממשלה: במסיבת עיתונאים שקיים בירושלים עם יו"ר ועדת החוץ של הקונגרס האמריקני אד רויס, אמר ליברמן כי "המדיניות הרשמית של ממשלת ישראל היא קודם כל להתמקד באותם גושי התיישבות - שברור שבכל הסדר שיהיה אותם גושי התיישבות יישארו בריבונות ישראלית".


לדבריו, "גוש עציון מבטא את הקונצנזוס הרחב ביותר בחברה הישראלית, וברור לכולם כי בכל הסדר גוש עציון יהיה חלק ממדינת ישראל".


 


 


 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.