מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשע״ד 27.08.2014

חיפושים נרחבים אחרי תלמיד ישיבה שנעדר

משפחתו של הבחור אהרן בן חולדה סופר מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו ומציעה פרס כספי על סך מאה אלף שקלים למי שימסור פרטים שיביאו לאיתורו  לסיפור המלא
חיפושים נרחבים אחרי תלמיד ישיבה שנעדר
דאגה רבה שוררת בימים האחרונים לנוכח היעדרותו הממושכת של תלמיד ישיבה אמריקאי הלומד בירושלים, שיצא לטייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים ומאז נעדר ולא ידוע דבר על מקום המצאו.

הוריו של הבחור בן ה־ 23 שהגיעו מארה"ב לישראל כדי לעקוב מקרוב אחר החיפושים המתנהלים אחריו, פרסמו אתמול קריאה לציבור הרחב לבוא ולסייע בחיפושים הנרחבים שמתמקדים בשלב זה באזור בית זית ובית הספר החקלאי בעין כרם.

משטרת ישראל פרסמה תיאור כללי של הנעדר: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה. אהרן בריא בנפשו, ואינו דובר עברית שוטפת, אלא מנהל שיחות באידיש ואנגלית.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום המצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520 , או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הוריו של הנעדר הודו מקרב לב למשטרת ישראל, לשגרירות האמריקנית ולקונסוליה בירושלים כמו גם ל-F.B.I על החלק שהם במאמצים לאיתורו של בנם. הם הציעו פרס כספי על סף מאה אלף שקלים למי שימסור מידע שיסייע במציאתו של הנעדר.

החיפושים אחר הנעדר החלו כבר בעיצומו של יום השבת, לאחר שחבר שטייל עמו ביער ירושלים סיפר כי דרכיהם נפרדו שלא ברצונם בעת שהגיעו למדרון תלול. החבר ירד לפני אהרן סופר, אך שמר עמו על קשר באמצעות קריאות שקרא בקול רם תוך שהוא שואל אותו מפעם לפעם אם הוא בא בעקבותיו. בשלב מסוים הפסיק הנעדר לענות לקריאות, ולאחר שחיפש אחריו זמן מה שב החבר לישיבה בה הם לומדים בירושלים מתוך מחשבה כי חברו יגיע גם הוא לישיבה בכוחות עצמו.

משחלפו השעות והוא לא הצליח לאתר אותו, פנה החבר למשטרה ודיווח על היעדרותו כשעה לפני כניסת השבת. החיפושים מתנהלים בסיוע נרחב של זק"א אשר קיבל היתר מיוחד מהרבנים להתחיל את החיפושים בעצם יום השבת, מחשש לפיקוח נפש.

למרבה האכזבה ולגודל הדאגה החיפושים לא הניבו עד כה תוצאות חיוביות, והוחלט להרחיב את הקריאה לציבור הרחב שיבוא לסייע בחיפושים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.