מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ד 24.08.2014

סקר TGI קובע: עליה חדה בשימוש חרדים באינטרנט

הסקר המקיף שהוזמן לבקשת דה מרקר בדק את הרגלי הצריכה והתקשורת במגזר • מעדיפים רכב או דירה? וכמה זמן אתם בנייד? לסיפור המלא
סקר TGI קובע: עליה חדה בשימוש חרדים באינטרנט

דה מרקר מפרסם היום (א') סקר מקיף בנוגע להרגלי הצריכה והתקשורת של החרדים, בדגש על מעמד הביניים החרדי. בין הנתונים הבולטים: עליה חדה בשימוש באינטרנט ובכרטיסי אשראי, צריכת מותגים יקרים והעדפת דירה על רכב.

את הסקר ערך מכון הסקרים TGI להזמנת דה מרקר. והוא מצא כי החרדים מבלים פחות בבתי קפה, אבל מדברים יותר בטלפון; בבעלותם פחות כלי רכב, אבל יותר דירות; והנתון המשמעותי: עלייה משמעותית בהיקף הגלישה באינטרנט.

הסקר נערך בחודשים ינואר־דצמבר 2013, ונערך בקרב גילאי 18 ויותר, דוברי עברית. הוא בוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI.

והנה עוד נתונים נבחרים: רק 33% מהחרדים נוהגים לשבת בבתי קפה, לעומת 75% במגזר הכללי. החרדים גם יוצאים הרבה פחות לחופשות - כמובן בחו"ל, אבל גם בישראל.

החרדים אוהבים פחות לרכוש ברשתות האופנה הגדולות, כמו קסטרו, פוקס או H&M. כמעט 80% מהאוכלוסייה הכללית מצהירים כי הם רוכשים ברשתות אופנה, לעומת כ–55% במגזר החרדי. 40% מהמשפחות החרדיות מחזיקות במכונית, לעומת 78% באוכלוסייה הכללית.


ועוד אחד אחרון: שיעור החרדים שמדברים יותר מחצי שעה ביום בסלולר הוא כ–40%, לעומת 30% באוכלוסייה הכללית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.