מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ד 24.08.2014

נחתם בהצלחה קעמפ "השלוחים הצעירים" בדימונה

ביום חמישי, לאחר אחד עשר יום של חוויה והנאה ספוגה באווירה חסידית, נחתם בהצלחה קעמפ 'השלוחים הצעירים' ה'תשע"ד, שנערך בקמפוס המרווח של אולפנת נריה בדימונה, ע״י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● אירועי סיום וחותם הקעמפ, החלו ביממה הקודמת, עת התקיים החידון המיוחד על חומר הלימודים שנלמד במהלך הקעמפ לסיפור המלא
נחתם בהצלחה קעמפ
ביום חמישי, לאחר אחד עשר יום של חוויה והנאה ספוגה באווירה חסידית, נחתם בהצלחה קעמפ ״השלוחים הצעירים״ ה׳תשע״ד, שנערך בקמפוס המרווח של אולפנת נריה בדימונה, ע״י צעירי אגודת חב״ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

אירועי סיום וחותם הקעמפ, החלו ביממה הקודמת, עת התקיים החידון המיוחד על חומר הלימודים שנלמד במהלך הקעמפ.

לאחר הכרזת המצטיינים, התכנסו החיילים למעמד המיוחד של משפט הצוות. על הבמה הוצבו בימת השופט, תיבת הנאשם ועמדות הקטגור והסניגור.

בדממה נכנס צוות בית המשפט לאולם והס הושלך בקהל. השופט התיישב במקומו, והחל להזמין את צוות הקעמפ, מראשון המנהלים ועד אחרון המדריכים. איש איש נשפט על ״פשעיו״ ומעלליו בקעמפ, ניסה להימנע מדברי הקטגור ולהתנחם באמרות הסנגור, אך אף אחד לא חמק מפסק השופט....

לאחר שעה קלה התיישבו החיילים ברחבת המסדרים, והמתינו להצגת הצוות המושקעת והמיוחדת.

בשעה היעודה, נפתח המסך וההצגה החלה. הצוות הציג ברגש סיפור המבוסס על החסיד ר׳ מרדכי דובין, על מסירות נפש. ממערכה למערכה גבר המתח באוויר, עד שבסיום ההצגה פרץ הקעמפ כולו בהמנון ״״סמיון בודרי״, המספר את סיפורו של קנטוניסט בצבא הרוסי. ״אמסור את הנפש״ זעקו הילדים, קמו ממקומותיהם ומעגלים-מעגלים, יחד השלוחים הצעירים והצוות כולו, שרו ברגש את כל שירי הקעמפ. שיא הערב היה בעת שירת המנון הסיום, ובסופו, לאחר ניגוב אי אלו דמעות פרצו כולם בשירת ״שלומי אדוננו״.

יום אחרון בקעמפ. לאחר תפילת שחרית, אצו החיילים לחדריהם לסידור חפציהם, וירדו לחדר האוכל לבאנקעט הסיום המפואר.

במהירות התיישבו החיילים סביב השולחנות הערוכים, מעוצבים בצבעי המיתוג, והחלו בסעודה המיוחדת. בין מנה לבמה נישאו נאומים מרגשים מאת המרכזים, שניצלו את הרגעים האחרונים עם הילדים להחדיר בהם את גאוות היחידה ותחושת ה״אשרינו״ לה זוכים הם בתור שלוחים צעירים.

לאחר שירת מבחר מהמנוני הקעמפ ניגשו קציני הלימודים, הציגו את החיילים המצטיינים וחילקו להם פרסים מיוחדים.

והנה, לאחר שנה שלימה, חזרו להם הגראמענים לקידמת הבמה. הקעמפ כולו נעמד על רגליו, ואחד אחרי השני עלו המדריכים ואנשי הצוות וערכו גראמענים על חוויות מה קעמפ.

בסיום, הוקרנה מצגת מיוחדת מהווי הקעמפ, כשבסופה קפץ כל הקעמפ על מקומו בשירת ״שלוחי אדוננו״, התחברו יחד מעגלים מעגלים ורקדו בעוז ובגאווה, על הזכות בה נטלו הם חלק להיות בחוד החנית-צבא שלוחי הרבי בארץ הקודש ובתבל, ונשאו עימם יחד מטען חסידי גדוש ורב, שיעזור להם בהמשך עבודתם בשליחות בשנה הקרובה.

״אשרינו״, אמרו החיילים, נטלו על כתפיהם את התרמיל, וחזרו לבתיהם עמוסי חוויות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.