מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״ד 21.08.2014

קראון הייטס: מחאה על המשך האנטישמיות בשכונה

מאות מתושבי שכונת קראון הייטס הפגינו בזירת התקיפה של הבחור החרדי שהותקף בידי שלושה נערים אפרו־אמריקנים בשבוע האחרון. לאחר תקופת שקט פחתה השמירה המשטרתית, והחוליגנים הרימו ראש שוב עם תקיפות אנטישמיות בסגנון ה'נוקאאוט' ● הדוברים הזכירו גם את הרצח של תושב השכונה ר' יוסף רקסין הי"ד בעת ששהה בפלורידה, ולאחר העצרת נכנסה משלחת נכבדה של אישי ציבור לנחם את בני המשפחה לסיפור המלא
קראון הייטס: מחאה על המשך האנטישמיות בשכונה
צילום: איציק רויטמן
מאות מתושבי שכונת קראון הייטס הפגינו בזירת התקיפה של הבחור החרדי שהותקף בידי שלושה נערים אפרו־אמריקנים בשבוע האחרון. לאחר תקופת שקט פחתה השמירה המשטרתית, והחוליגנים הרימו ראש שוב עם תקיפות אנטישמיות בסגנון ה'נוקאאוט'.

באירועי התקיפה שהיו בימים האחרונים בשכונה, בהם נפצעו בחור שהלך לתומו ברחוב, וכן ילד יהודי שרכב על אופניו ברחוב פרזידנט בשכונה.

במהלך העצרת נערכה מסיבת עיתונאים רשמית של נשיא רובע ברוקלין אריק אדאמס, חבר בית המחוקקים ר' דוב הייקינד, נבחרי ציבור ומנהיגי הקהילה של הציבור היהודי בעיר, שהתכנסו בקריאה חריפה לעצור את האלימות ולא לשתוק עוד.

עסקני השכונה לצד נציגי הקהילה האפרו־אמריקנית המקומית דרשו מהמשטרה לגלות יותר מעורבות ולהעניק תחושת בטחון לתושבים. הדוברים הזכירו גם את הרצח של תושב השכונה ר' יוסף רקסין הי"ד בעת ששהה בפלורידה, כאשר נכון לעכשיו אין עצורים בפרשיה המזעזעת.

יצוין כי לאחר העצרת נכנסה משלחת נכבדה של אישי ציבור לנחם את בני המשפחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.