מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשע״ד 19.08.2014

חיפושים נרחבים אחר חייל שנעדר מיום ראשון ● תיעוד

חסידי חב"ד משתתפים בחיפושים אחר החייל דוד מנחם גורדון שנעדר מיום ראשון. עידכון: הותר לפרסום כי החייל נמצא אתמול (שלישי) ללא רוח חיים בתעלה ליד חר"פ צריפין, ולידו נשקו האישי. המשטרה וחוקרי מצ"ח חוקרים את הנסיבות חייל נעדר
חיפושים נרחבים אחר חייל שנעדר מיום ראשון ● תיעוד
(צילומים: חיים שאול נוישטט)
משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר החייל, דוד מנחם גורדון, יליד 93', אשר נראה לאחרונה ביום ראשון 17/8/14 סמוך לשעה 12:00 בצהריים באזור מתקן חיל הרפואה (החר"פ) בצריפין. 

גובהו 170 ס"מ, מבנה גוף ממוצע, עיניו חומות ושיערו שחור קצוץ, לבש מדי א' עם כומתת גבעתי סגולה, נשק מסוג מיקרו תבור ותיק גב גדול (צ'ימידן) בצבע כחול ושחור. החייל מדבר אנגלית ועברית במבטא אמריקאי ניכר. 

כל מי שראה את החייל או נתקל בו, מתבקש לפנות בהקדם למוקד המשטרה - 100 או בטלפון 08-9279244.

בחיפושים הנרחבים אחר החייל משתתפים גם חסידי חב"ד מכפר-חב"ד.
 
עידכון:

החייל דוד מנחם גורדון, בן 21 מחטיבת גבעתי הנעדר זה יומיים, נמצא אתמול (שלישי) ללא רוח חיים סמוך למקום בו נראה לאחרונה. גופתו של גורדון נמצאה בתעלה ממתקן חיל הרפואה (החר"פ) בצריפין לכיוון באר יעקב, כשהוא לבוש מדים ונשקו האישי לצדו, על ידי שוטרים שסרקו את האזור במסגרת החיפושים. לא ידועות נסיבות מותו. חוקרי המשטרה ביחד עם חוקרי משטרה צבאית (מצ"ח) חוקרים את המקרה.

 

גורדון, חייל בודד ששירת בחטיבת גבעתי, נראה לאחרונה ביום ראשון בסביבות השעה 12:00 באזור החר"פ בצריפין. "מדובר בלוחם בחטיבת גבעתי, חייל מצטיין שהשתתף במבצע 'צוק איתן' והשתתף באופן פעיל בלחימה", מסר גורם במשטרת מחוז המרכז. "דוד הוא חייל בודד שהוריו מתגוררים בארצות הברית. לפי מה שאנחנו יודעים מהחקירה עד עתה זה שלפני יומיים הוא הגיע לטיפול שיניים בחר"פ בצריפין, קיבל את הטיפול, יצא מהחר"פ ומאז נעלמו עקבותיו".

 

עם היוודע דבר היעלמותו, הקימה המשטרה חפ"ק סמוך לחר"פ. כוחות גדולים של משטרת מחוז המרכז בפיקודו של ניצב ברונו שטיין חיפשו אחרי החייל, כשהם נעזרים במסוק משטרתי, בכלבנים ובפרשים. החיפושים התמקדו באזור השדות שבין רמלה לבאר יעקב, באזור לוד ובשדות הסמוכים לשכונות המזרחיות של ראשון לציון. כאמור חסידי חב"ד השתתפו בחיפושים.

 

(הדיווח ממציאת החייל ממערכת 'וואלה')

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.