מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ד 17.08.2014

חוויה של ארמוניה בכנס השנתי של נשי ובנות חב"ד

אלפי נשים התרגשו, התעלו ונהנו בכנס ארגון נשי ובנות חב"ד הארצי, "הרמוניה- ארמוניה" ויצאו מאושרות ומלאות בכוחות ● הכנס התקיים בבנייני האומה, ואיחד כ-5000 נשים ובנות מכל רחבי הארץ ● תכנית הכנס העשירה כללה הרצאות מאלפות, סיפורי חיים מרגשים, מופעים אמנותיים, קטעי דרמה והומור, שירה ומחול, לצד לימוד חווייתי, כשברקע תפאורת מולטימדיה מדהימה. קטעי וידאו של הרבי נשזרו בין חלקי הכנס, העצימו את המסרים וחיזקו את הנשים לסיפור המלא
חוויה של ארמוניה בכנס השנתי של נשי ובנות חב
צילום: ישראל ברדוגו

בסימן "טוב לשמיים – טוב לבריות", השתלבו גשמיות ורוחניות, שמיים וארץ, בין אדם למקום ובין אדם לחברו, להרמוניה מופלאה, אותה מובילים עשרת מבצעי הקודש של הרבי, ועל ידה הופך העולם לארמון י-ה, דירה לו יתברך. בכנס:

"ענווים, הגיע זמן גאולתכם" שרה מקהלת חוג 'מוזיכיף' מהקריות, בפתיחת הכנס.  לאחר קבלת הפנים החמה והלבבית של הגב' שרה זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד, נערכה כעין עצרת התפילה, בהודיה לה' על הניסים ובתחינה לרפואת הפצועים, לעילוי נשמת הקדושים, ולשלום העם היושב בציון. את דבר הארגון הביאה הגב' צפורה וישצקי, יו"ר הארגון, שהעלתה על נס את ייחודו של הכנס, כ'יום – שיא' של כל נשי ובנות חב"ד, המתאחדות ושואבות עוצמה לכל השנה. את מכתב הרבי לכנס נשי חב"ד קראה הגב' דבורה בוטמן מהנהלת נשי ובנות חב"ד וריגשה את הקהל בדבריה היוצאים מן הלב.

מופע פתיחה אמנותי הביא  את סיפורי "באתי לגני" הראשון, הרב יחיאל קוצר מאילת ריתק את הנשים במשא מאלף, ורעייתו הגב' פנינה קוצר העלתה בדרמה ובהומור דילמות מחיי השליחות, ונגעה עמוק בלב הנשים כששיתפה וסיפרה על ניסיונות חייה ודרכי ההתמודדות בגבורה ובשמחה. הרב שניאור אשכנזי ריתק והסביר בטוב טעם 'איך לחבר שמיים וארץ', ע"פ שיחת הרבי.

היוצר והמוסיקאי יהושע לימוני ביצע את שירו "שיר לשליח", בראיונות וידאו שיתפו נשים בסיפוריהן האישיים המרגשים, השחקנית יהודית לזרוביץ (המוכרת מההצגה "אם המלכות") ריגשה את הנשים בקטע דרמה אמנותי, בנות "המקהלה של יפוש" מכפר חב"ד שרו בחן על ההרמוניה של עשרת המבצעים, והקדישו שיר מיוחד לאמא 'שלי ושל כולם', ועוד...

את הכנס הנחתה בכישרון ובטוב טעם השליחה גב' ברכי שילת מכפר חב"ד. הכנס נחתם בסדר ניגונים, מפי אלפי נשים יחד ברגעי התעלות, ובהחלטות טובות מפי הרבנית הינדה גערליצקי, יו"ר הכנס, שפרטו למעשה בפועל את העוצמה האדירה שמילאה כל אישה בכנס.

לצד הכנס, נערכה מכירה סינית ובה הגרלות על פרסים יקרי ערך.
הפקת תוכן אומנותי: ארנן קריאייטיב והפקות
הפקת האירוע: מיכאל כפלין הפקות
במאי ועורך תוכן: רונן פלד–חדד
מפיק בפועל: מיכאל כפלין
מפיקה אמנותית: נירית פלד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.