מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ה 03.12.2004

התרוממות הרוח בחגיגה הארצית בכפר-חב"ד

רבנים ואישי ציבור חגגו יחדיו, בכפר חב"ד, את חג הגאולה וראש השנה לחסידות, מתוך התרוממות הרוח ואחוות חסידים. ההשתתפות הגדולה של האורחים החשובים ביטאה את ההזדהות העמוקה של ראשי המדינה עם דרכה המיוחדת של תנועת חב"ד. הדוברים ציינו את תרומת חב"ד בארץ ובעולם כולו, לחיזוק רוחו של העם היהודי והרמת קרן ישראל בכל פינה בעולם. תחושה עמוקה של התרוממות הרוח באה לביטוי בניגוני השמחה ובריקודים הנלהבים של חסידי חב"ד והאורחים הרבים בהתוועדות הארצית והמרכזית, שנערכה בכפר חב"ד, לרגל חג הגאולה וראש השנה לחסידות – י"ט כסלו, חג הגאולה של רבנו הזקן, רבי שניאור זלמן מליאדי, מייסד חסידות חב"ד.לשמיעת הקלטה מהאירוע:  לחצו כאן -1      קטע - 2
התרוממות הרוח בחגיגה הארצית בכפר-חב
תמונות: י. בלינקו
שעה קלה לפני שהחלו נאומיהם של הרבנים והאורחים החשובים, מילאו תושבי כפר חב"ד ואורחים מכל קצות הארץ, את בית הכנסת הגדול של כפר חב"ד 'בית-מנחם'. תזמורת מקהלת חסידי חב"ד, ניגנה בדבקות חסידית את ניגוני התוועדות וניגוני שמחה, אשר סחפו את הציבור הגדול. במשך למעלה משלוש שעות רצופות שמע הציבור, ברוב קשב, את דברי התורה של הרבנים ודברי הברכה של השרים. הפסקת ניגונים, במחצית התכנית, הקימה על רגליהם לא רק את ציבור המשתתפים מקרב הקהל, אלא גם את כל יושבי בימת הכבוד.


הכל הצטרפו לשירת "פדה ושלום נפשי" .. "ואני אבטח בך", ומעגלי הריקוד נמשכו דקות ארוכות. בימת הכבוד מיזגה את עולם התורה ועולם המעשה. לצידם של רב הכפר – מרדכי שמואל אשכנזי, הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב ברוך-בועז יורקוביץ', יו"ר אגודת-חסידי-חב"ד ויו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף-יצחק אהרונוב, הרב ישראל וייס, הרב הראשי לצה"ל, הרב יעקב גרוס, רב משטרת ישראל, הרב מרדכי קליסברג, רבה של גבעתיים, וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, השר צחי הנגבי, ח"כ עוזי לנדאו, ח"כ בני אלון ואורחים רבים נוספים. הכל העלו על נס את הצלחתו הגדולה של ועד כפר חב"ד, והעומד בראשו הרב בנימין ליפשיץ – שהארגנו חגיגה כה מרשימה. הרב ליפשיץ מצידו הביע הערכה עמוקה לראשי הארגונים הנ"ל שסייעו לו בכך, וכן לחבריו בוועד הכפר, שטרחו רבות להצלחת החגיגה. בעיצומה של החגיגה העונק לאורחים הספר 'כפר-חב"ד' חלק ב'. את החגיגה הנחה בטוב טעם ובחן רב המנחה הוותיק הרב נפתלי רוט.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
התמונות
כ"ב כסלו ה׳תשס״ה
התמונות המקסימות משקפות את המתואר בכתבה.יישר כח למארגנים וכמובן לצלם המקצועי.
4.
וועד הכפר
כ"ב כסלו ה׳תשס״ה
שוב פעם גרמתם נחת רוח לרבי. התוועדות היפה . מנחם ימי מוליק .שוליק חיים ינקל. תמשיכו כך להפיץ את האור מעיר הבירה.
5.
החבר הוועד הוותיק
כ"ב כסלו ה׳תשס״ה
הוספה ל3 כמובן ר' אלעזר גלבשטיין החבר הוועד הוותיק שבעצותיו ובחכמתו הרבה דברים נפעלו בכפ''ח.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.