מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ד 17.08.2014

ההווי המיוחד שתמצאו רק בגן-ישראל ארץ-הקודש ● גלריה

חניכי הקעמפ מכונים חיילים, חיילים בצבאות ה', וסדר היום לובש גוון צבאי ● לאחר התארגנות הבוקר, ברכות השחר וטעימה קלה, מתייצבים החיילים בשורות ישרות למסדר. ה"סיירות", קבוצות הקעמפ,  מכובדות בהכרזת הפסוקים ומסיימים בהכרזה-בקשה "אנו רוצים משיח עכשיו" במגוון שפות ● כך נראה יום שגרתי בגן-ישראל ארץ-הקודש - הקעמפ החב"די הגדול בארץ  65 תמונות מספרות
ההווי המיוחד שתמצאו רק בגן-ישראל ארץ-הקודש ● גלריה

חניכי הקעמפ מכונים חיילים, חיילים בצבאות ה', וסדר היום לובש גוון צבאי. לאחר התארגנות הבוקר, ברכות השחר וטעימה קלה, מתייצבים החיילים בשורות ישרות למסדר. ה"סיירות", קבוצות הקעמפ,  מכובדות בהכרזת הפסוקים ומסיימים בהכרזה-בקשה "אנו רוצים משיח עכשיו" במגוון שפות.

במהלך מסדר הבוקר זוכים החיילים הצעירים להכיר מושגים מתורת החסידות בדרך מעניינת: תרגילי ספורט לשחרור העצמות מכונים בשמות המושגים. תנועות סיבוביות וישרות עם הידיים הן "עיגולים ויושר", תרגילים בארבע רמות גובה מכונים בשמות העולמות "אצילות, בריאה, יצירה ועשייה", ועוד ועוד.

תפילת שחרית שמתנהלת לאחר מכן, בסדר מופתי ובחיות מיוחדת, היא לכאורה חלק שיגרתי מסדר היום, אך בגן-ישראל כל תפילה היא משהו מיוחד. קטעים שונים בתפילה מותאמים לניגוני חב"ד, ודגש מיוחד ניתן על ההקפדה להתפלל כשהעיניים עוקבות אחר המילים מתוך הסידור. כמו הרבי.

בסיום התפילה יוכרזו "הסיירת המנצחת" בכל אוגדה, זו שחייליה בלטו בתפילתם הנאותה, וכמה מהחיילים שהצטיינו במיוחד בתפילה ייקראו אל הבמה לקבל תמונה נדירה של הרבי כאות הוקרה למאמצם. כן, זהו גן-ישראל. גם הפרסים על מעשה טוב - מיוחדים במינם.

המשך היום כולל ארוחת בוקר בריאה ומזינה, שכמיטב המסורת של גן-ישראל היא חווייה בפני עצמה. לאחר מכן פונים החיילים לצמד מפגשי לימודים שמסתכמים בשעתיים תמימות. קרית גן-ישראל היא המקום בו בזמן שמכונה "חופש" שוקדים מאות ילדים על לימודם שעות ארוכות מדי יום, ונהנים מזה!

לאחר שעת הספורט הקבועה, הפתעה! קעמפ גן-ישראל נוסע לבריכת שחייה. החיוכים המאושרים על פני החיילים מעידים יותר מכול על ההנאה הרבה שהם שואבים מכל רגע במקום הנפלא הזה.

גם בהמשך, לא מפסיקים אנשי הצוות להפתיע. ארוחת הערב הופכת ל'על האש' מהנה. קבוצות קבוצות מפוזרים החיילים על פני מרחבי הדשא הירוקים, סועדים את ליבם וגם את נפשם. המפגש באווירה המיוחדת מנוצל לסיפורים על הרבי והוראות למעשה בפועל, ומהווה התוועדות בלתי רשמית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.