מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ד 14.08.2014

מה עשה ראש ישיבה מבני ברק ביחידה מסווגת?

אחד מראשי הישיבות המפורסמות בבני ברק, ביקר אמש ביחידה סודית ביותר של צה"ל ● ראש הישיבה חילק זוגות תפילין עם צידניות מיוחדות לשמירה, במסגרת מבצע "תפילין לחייל" של צוות חב"ד חברון ● ראש הישיבה מדד והניח לחיילים את התפילין, וחיזק אותם בדברי התעוררות  ● עוד בכתבה: סיפור מדהים ששמע הרב יוסי נחשון אתמול ממפקד חטמ"ר אפרים   ראש ישיבה ביחידה מסווגת
מה עשה ראש ישיבה מבני ברק ביחידה מסווגת?

 

ראש הישיבה דיבר על חשיבות הנחת תפילין ועל השמחה שלו שחיילי צה"ל מצטרפים עוד ועוד להנחת תפילין. בשיחה אישית אמר לאחד החיילים בהתרגשות: "אני מקנה בך שאתה עושה זאת מתוך בחירה. אצלי זה היה מובן מאליו מהבר מצווה שאניח תפילין, משא"כ אצלך זה בחירה שלך."

מפקד היחידה ברגת סגן אלוף דיבר גם הוא במעמד ואמר דבר תורה על האותיות ש' שעל התפילין. "מדוע בתפילין צד אחד יש ש' עם שלוש ומצד אחד עם ארבע? כי כתוב "יפול מצידך אלף ורבבה מימינך". אם מתפללים במניין זה נותן תוקף מיוחד להנחת התפילין."

הרב יוסי נחשון דיבר בפני החיילים, וכן רב היחידה.

ה"שלוחים הקטנים" בניו של הרב יוסי נחשון, מנחם מנדל, שניאור זלמן, ושלום דב בער השתתפו גם הם במבצע.

מספר הרב יוסי נחשון סיפור 'טרי' ששמע אתמול:

"שמעו דבר מעניין שקרה לי אתמול, הלכתי לחלק תפילין לחילים בחטמ"ר אפרים יחד עם המזכיר האישי של האדמור מאלכסנדר מניו יורק וראש ישיבה ליטאי מבני ברק. במהלך הטקס אמר רב החטמ"ר הרב ליאור בנימין: " אתם רוצים לדעת איך חזרתי בתשובה? כשהייתי ילד ראיתי ברחוב קבוצת ילדים עם בחור צעיר חרדי שצועק להם:  מי אתם? ועונים לו הילדים בצעקה " צבאות השם"! - ומה תפקידנו? - להילחם! במי במה? - ביצר הרע! - ומה נקרב? - את הגאולה! התלהבתי, יש פה מלחמה, זה נשמע מעניין... הצטרפתי אליהם, שאלתי שאלות ובסוף חזרתי בתשובה". אתם יודעים מי היה  הבחור שאמר הפסוקים עם הילדים??? - היום הוא הרב נועם דקל שי' שליח הרבי ביוקנעם ."

" לעולם אי אפשר לדעת לאן פעולה קטנה ככל שתהיה יכולה להוביל. זה היה חזק! הלב שלי התמלא אהבה עזה לרבי! איזה עוצמה יש לרבי! ככל שאני חושב על זה זה לא נתפס בשכל! אשרינו שזכינו!!" מסיים בהתרגשות הרב נחשון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.