מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשע״ד 12.08.2014

חיילי גדוד 51 של גולני הגיעו לכותל לתפילת "הגומל"

הערב (שלישי) הגיעו חיילי גדוד 51 של גולני בראשות המג"ד ישראל פרידלר ורב האוגדה לתפילה בכותל המערבי לאמירת תפילת "הגומל" על יד שריד בית המקדש  ● חיילי הגדוד, שזוהי להם היציאה הראשונה משטח הלוחמה מאז פרוץ המלחמה, בחרו לעשות את דרכם ישירות מדרום הארץ אל ירושלים, כדי לשאת תפילת הודיה אצל הכותל המערבי  לסיפור המלא
חיילי גדוד 51 של גולני הגיעו לכותל לתפילת
הערב (שלישי) הגיעו חיילי גדוד 51 של גולני בראשות המג"ד ישראל פרידלר ורב האוגדה לתפילה בכותל המערבי לאמירת תפילת "הגומל" על יד שריד בית המקדש.
חיילי הגדוד, שזוהי להם היציאה הראשונה משטח הלוחמה מאז פרוץ המלחמה, בחרו לעשות את דרכם ישירות מדרום הארץ אל ירושלים, כדי לשאת תפילת הודיה אצל הכותל המערבי.

"במהלך המלחמה ראינו ניסים גדולים" ביקשו לומר מארגני הטקס "רק מי שנמצא בעומק עזה, ומודע למבצעים השונים שבצענו, ולסיכונים הגדולים בהם שהינו יכול להבין את היקף ההשגחה שליוותה אותנו בכל פרט ופרט".

במהלך טקס ההודיה בו נאמרה ברכת "הגומל" השתתפו חיילים דתיים ושאינם, כשכולם חלקו את התרגשותם עת ברכו 'הגומל לחייבים טובות שגמלני כל טוב', בהכירם בחסדי ה' ובסיעתא דשמיא הצרופה שליוותה אותם.

"יחד עם הכאב הגדול על האבדות שפקדו את עם ישראל, עם הירצחם של חברינו, חיילים ומפקדים על קידוש ה', אנו רואים חובה לבטא את ההשגחה הגדולה שהצילה ממוות רבים מחיילינו, ולא לכפור בטובתו של השם יתברך" אמרו החיילים.

רבים ממבקרי הכותל ניגשו לחיילים והודו להם בחמימות על היותם בחזית כדי להגן על העם, וסיפרו על התפילות שנשאו לשלומם ועל הדאגה עבורם.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.