מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשע״ד 12.08.2014

יממה להלווית הנרצח ר' יוסף רקסין: החברים מתקשים לעכל

יממה לאחר הלווייתו של הקדוש ר' יוסף רקסין הי"ד, שכונת קראון הייטס עדיין מתקשה להתאושש מהזעזוע הכבד ● "זו טרגדיה בלתי ניתנת לעיכול", סיפר אחד מתושבי השכונה ● אחיו, יבדלחט"א ר' מענדל: "הצער גדול" ● ויש גם דרישה מהמשטרה: "תתנו תשובות ברורות על נסיבות הרצח" ● חברו, יבדלחט"א השליח לכרמיאל הרב יוסף ריבקין: "הוא היה תמיד צנוע ועניו"  ר' יוסף רקסין  הטרגדיה במיאמי: סיקור מיוחד ב-COL● חסיד חב"ד, ר' יוסף רקסין ע"ה, נרצח בשבתהנרצח ר' יוסף רקסין ע"ה עובר אצל הרבי. תמונהפלורידה: מאות יהודים נפרדו מהנרצח במסע עצובהמשטרה הציעה: 50 אלף דולר למידע על זהות הרוצחקראון-הייטס: אלפים בהלווית החסיד שנרצח במיאמי. תיעוד
יממה להלווית הנרצח ר' יוסף רקסין: החברים מתקשים לעכל
ר' יוסף רקסין ע"ה על רקע זירת הרצח (צילומים: משפחה, ערוץ מקומי)

כתב COL בניו-יורק  

יממה לאחר הלוויתו של הקדוש ר' יוסף רקסין הי"ד, שכונת קראון-הייטס עדיין מתקשה להתאושש מההלם והזעזוע הכבד.

בשיחה שקיימנו עם
אחד מתושבי השכונה, הוא אומר: "זו טרגדיה בלתי ניתנת לעיכול. ר' יוסף היה יהודי חסידי, ישר דרך, ובן אדם נהדר. כל תושבי קראון הייטס ומי שהכיר אותו שרויים בהלם כבד".

רבים השתתפו בהלוויה שנערכה אתמול (שני), וגם נראתה נוכחות גדולה מאוד של צוותי תקשורת וגם מסוקים.

"המשטרה טוענת שלא ידוע לה אם מדובר על רקע שנאה", אומר התושב, "אבל ברור לנו מעל כל ספק, שמדובר ביהודי שוחר שלום שצעד רגלית עם לבוש שבת לבית-הכנסת וכל פשעו שהלך לבקר את משפחתו.

"רק ימים קודם לרצח", מזכיר אותו תושב בשיחה עמו, "רוססו כתובות נאצה וצלבי קרס לא-הרחק ממקום הרצח. אנחנו יודעים שבכל העולם יש פשעי שנאה על רקע אנטישמי בתקופה האחרונה, ואי-אפשר להתעלם מזה. אנו דורשים מהמשטרה תשובות על נסיבות הרצח", הוא מסיים בכאב.

"הצער גדול"

בשיחה ל-COL אומר אחיו של ר' יוסף ז"ל, יבדלחט"א ר' מענדל רקסין: "הצער גדול. ר' יוסף היה "יהודי טוב" וחסידי בכל המובנים. למרות שהיה טרוד בעבודתו היה מקפיד להתפלל במניין שלוש תפילות ביום, מקווה, שיעורי תורה.

הרב יוסף ריבקין שליח הרבי בכרמיאל, מספר בכאב על חבר ילדות: "אני מכיר את ר' יוסף רקסין עוד כחבר ילדות מה'חיידר'. למדנו יחד איפה שהיתה אז ה"ליובוויטשע ישיבה" ברטפורד. מה שאני זוכר ממנו תמיד - זה את טוב הלב שלו, היה אדם ישר.

"אני נמצא בארץ בשליחות הרבי, משנת תשל"ח, אז הגענו, חברי 'הקבוצה השלישית' שהרבי שלח לארץ-הקודש. מאז נפרדו דרכינו ביום-יום והיינו נפגשים בעיקר כשהייתי נוסע לרבי. ר' יוסף היה 'בעל-הבית' שעבד למחייתו, והיתה לו 'התקשרות פנימית' ועמוקה לרבי.

"אני לא זוכר אותו מעולם מעורב בוויכוחים שונים, היה תמיד צנוע ועניו", מסיים הרב ריבקין.

זמני התפילות בבית משפחת רקסין:
שחרית: 7:30 , 10:00
מנחה: 7:45
ערבית: בזמנה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.