מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשע״ד 12.08.2014

באלמאטי לא מוותרים על "ישיבת בין הזמנים"

באלמאטי לא מוותרים על "ישיבת בין הזמנים" - קבוצה מובחרת של "תמימים", תלמידי ישיבה הגיעה במיוחד מהארץ ותאיר את העיר באור התורה והמצוות ● זו השנה השלישית שבה מתקיימת "ישיבת בין הזמנים" בסמוך לציונו של הגאון המקובל רבי לוי יצחק זצ"ל, אביו של הרבי ● קיום הישיבה למשך שבוע ימים מדי שנה, מתאפשר הודות לנדיבות ליבם של הנגידים ר' אבי שאולזון ור' שמואל שטרן עוד תמונות
באלמאטי לא מוותרים על
באלמאטי לא מוותרים על "ישיבת בין הזמנים" - קבוצה מובחרת של "תמימים", תלמידי ישיבה הגיעה במיוחד מהארץ ותאיר את העיר באור התורה והמצוות.

זו השנה השלישית שבה מתקיימת "ישיבת בין הזמנים" בסמוך לציונו של הגאון המקובל רבי לוי יצחק זצ"ל, אביו של הרבי נשיא דורנו. קיום הישיבה למשך שבוע ימים מדי שנה, מתאפשר הודות לנדיבות ליבם של הנגידים ר' אבי שאולזון ור' שמואל שטרן.

קבוצת תלמידי ישיבה מהארץ, שלומדים בכל ימות השנה בישיבותיהם הקדושות, מעתיקים את מקום לימודם ומגיעים אחת בשנה למשך שבוע ימים לציון הרב זצ"ל . התלמידים לא מסתפקים בהתעלות עצמית בלימוד התורה, אלא גם מסייעים בהפצת המעיינות, לעמך בית ישראל שפוקדים את הציון.

הקבוצה נהנית מתכנית לימודים מסודרת, וחוברות לימוד שהוכנו על ידי הרב שניאור זלמן הכהן מכפר חב"ד, מלווה הקבוצה, ומצטרפת לישיבה הקיימת, ומתנהלת מזה כמה שנים על ידי השליח הרב מרדכי כהן.

ביום ההילולא, כ' מנחם-אב יתקיימו בע"ה כל שלוש התפילות במניין נוסף בחדר התפילה הסמוך לציון הקדוש, נוסף על לימוד תורה, ואמירת תהילים במשמרות כל 24 השעות של יום ההילולא.

הבחורים גם יסייעו בהכנה רוחנית ובהדרכה (הנחת תפילין, כתיבת פ"נ, כמקובל) לקהל הרב שעתיד לפקוד את הציון בערב שבת, וביום א'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.