מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ה 03.12.2004

באר שבע: ערב הצדעה לפעילות חב"ד במרוקו

כשמונה מאות איש השתתפו בהתוועדות המרכזית בבאר שבע, שהיוותה גם ערב הצדעה לפעילות חבד במרוקו. בהתוועדות נטלו חלק בוגרים רבים של מוסדות חב"ד במרוקו המתגוררים בעיר באר שבע. את האירוע כיבדו בנוכחתם הראשון לציון, הרב שלמה עמר, הרב יורם אברז'ל, סגן ראש עיריית באר שבע הרב יצחק מרציאנו, הרב חיים נבון. את שולחן הנשיאות פיארו בוגרים ואנשי ציבור רבים, בינהם מ"מ ראש העיר מר דוד בונפלד, שאף תרם את האות הראשונה לספר התורה שנכתב "לזכות בוגרי חב"ד יוצאי מרוקו, ולעילוי נשמת הרב יהודה לייב רסקין ע"ה", שליח חב"ד במרוקו שביקר בבאר שבע בהתוועדות י' שבט לפני 4 שנים. במהלך ההתוועדות העניק השליח הרב זלמן גורליק, חנוכייה מהודרת תוצרת "הצורפים" למר בונפלד.
באר שבע: ערב הצדעה לפעילות חב
הראשון לציון, הרב שלמה עמר נושא דברים
באירוע נשא דברים גם הרב יצחק רסקין בנו של יהודה לייב רסקין ע"ה שהיה השליח במרוקו, והרב יוסף יצחק איידלמן, שאביו עדיין משמש בשליחות במרוקו, וכן יו"ר המועצה הדתית הרב יעקב אסור. במהלך ההתוועדות, הוגרלו כרטיס טיסה לרבי, וכן דולר מהרבי.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ספר תורה לעילוי נשמת הרי"ל רסקין ז"ל
כ' כסלו ה׳תשס״ה
ב"ה

יישר כח גדול לכל המארגנים מאורע של קידוש שם שמים כזה!

חזקו ואמצו גבורי החיל!

האם אפשר להוסיף "לינק" אי-מייל או וועב-סייט אשר דרכו אפשר לקנות אות/אותיות בספר תורה הזו?

עדיין טרי בזכרוני הסיום ספר תורה שהרב רסקין ז"ל אירגן ליהודי מרוקו אשר סיומו היה ב-770 בזמן כינוס השלוחים, השמחה של הרבי וכל השלוחים בשעה שכ"ק אדמו"ר סימן לשלשת השלוחים הרב רסקין ז"ל ויבלט"א הרב מטוסוב והרב איידלמאן שליט"א שירקדו יחד"שישו ושמחו בשמחת תורה",

והקונטרס לכינוס השלוחים שהרבי חילק "קונטרס סיום ספר תורה" היות (לכאורה) שזה היה הדבר הכי בפועל ממש שהיה בכינוס, והרבי אהב "תכלית" "עשיה לעילא"!

חייבים גם לציין שבשנתיים ששהיתי בקאסאבלנקא, מרוקו, הרי שאף פעם לא קראו לי בשם "אשכנזי" אלא רק בתואר של אהבה וחיבה "החסידים", ומחלוקת חלילה לא היה כלל, רק אהבה וחיבה ויחס של הכרת הטוב לרבי ששלח שלוחים לעזור לבני קהילתם ולנוער.

כל זה היה כמובן בזכות העשרות שנים של עבודת השליחות החסר כל נימה של פניה אישית אלא אך ורק התמסרות לטובת הזולת שהראו כבוד הרבנים השלוחים ובפרט כב' הרי"ל רסקין ז"ל, אשר תמיד תמיד רק חשב אודות הזולת ולא אודות טובת עצמו כלל!!

תהא נשמתו מליץ יושר עבור כלל ישראל והשלוחים בפרט, אמן!

בכבוד רב, דניאל י. קיי סידני, אוסטרליה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.