מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשע״ד 11.08.2014

מזמן 'אלול' הקרוב: יורחב כולל "מענדל'ס שול"

בקשר עם חמשה עשר באב, ודברי חז"ל "שמוסיף לילות על הימים לעסוק בתורה יוסיף חיים על חייו" ובהתאם להוראות הרבי לייסד שיעורי תורה חדשים ולחזק את אלו הקיימים, הוחלט בכולל ערב שע"י מוסדות "מענדל'ס שול" בכפר חב"ד, להרחיב את הכולל באופן משמעותי, כבר מ'זמן אלול' הקרוב לסיפור המלא
מזמן 'אלול' הקרוב: יורחב כולל
בקשר עם חמשה עשר באב, ודברי חז"ל "שמוסיף לילות על הימים לעסוק בתורה יוסיף חיים על חייו" ובהתאם להוראות הרבי לייסד שיעורי תורה חדשים ולחזק את אלו הקיימים, הוחלט בכולל ערב שע"י מוסדות "מענדל'ס שול" בכפר חב"ד, להרחיב את הכולל באופן משמעותי, כבר מ'זמן אלול' הקרוב.

הכולל, שנכנס עתה לשנתו השלישית, הוא פרי יוזמתם של קבוצת אברכים שעז היה חפצם שקול התורה ישמע בכפר חב"ד גם בשעות הערב והביאה לפתיחתו של הכולל הייחודי. ואכן, לא ארכו הימים ומשימתם צלחה: כעשרים אברכים בני עליה, צעירים ומבוגרים, עובדים לפרנסתם לצד עמלי תורה – מקדישים כשעתיים מידי ערב ללימוד תורה משיב נפש.

בכולל מסגרת לימודים מסודרת של גמרא, הלכה וחסידות, בהכוונתו של ראש הכולל, הרב מנחם מענדל והבה שליט"א, ראש כולל להוראה בגבעתיים ומח"ס כרם מנחם, כאשר לאחר שבשנה האחרונה הקיפו האברכים את רוב הלכות שבת לצד לימוד מסכת שבת, השנה בכוונתם ללמוד כשתי מסכתות נוספות לפחות, באופן של לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא. מידי שבוע מוסר הרב והבה שיעור של החומר הנלמד, מה שמעורר את עיונם של הלומדים ומעשיר את הידע ההלכתי שלהם.

לצד לימודם, פועלים האברכים גם בהפצת המעיינות במסגרת 'פעילי חב"ד' בעיר גבעתיים, לשם יוצאים לביקורי-בית מידי תקופה.

מנהל המוסדות, הרב שניאור זלמן שיינברגר, מוסר כי לאור פניותיהם של אברכים רבים המעוניינים להצטרף לשורות הכולל, עלה בידו ב"ה בימים האחרונים להרחיב את הכולל במספר נוסף של אברכים.

כמו כן הוסיף, כי בשנה זו יתווספו פעילויות נוספות במסגרת הכולל, המהווה מגדלור של תורה לאזור כולו, והודה לרב משה שילת על עזרתו.

לפרטים והרשמה: הרב שיינברגר 052-5549530, הרב והבה – 050-5857703
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.